Portfolio
Case Study
Radio ESKA - EMA - ESKA Music Awards
Zrealizowane projekty:
Cele:
ESKA Music Awards (EMA) to coroczne nagrody muzyczne Radia ESKA i Radia ESKA ROCK. Wydarzenie wspierane jest kampanią wizerunkową w mediach tradycyjnych oraz w Internecie. Ważną rolę w promocji i wsparciu organizacyjnym EMA odgrywa serwis internetowy. Do jego zadań należą:
Rozwiązania:
SMI opracowała serwisy internetowe dwóch edycji ESKA Music Awards – w 2009 i 2010 roku.
Serwis EMA 2009 został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive CM 3.0) oraz flash. Jest zintegrowany z serwisem ESKI, dzięki czemu użytkownicy zarejestrowani w klubie ESKI mogą korzystać z serwisu EMA przy użyciu tych samych loginów i haseł.
Ważną częścią serwisu jest opracowany na potrzeby EMA moduł dedykowany - mechanizm głosowania. Pozwala on zarejestrowanym użytkownikom oddać po jednym głosie w każdej kategorii. Przy ponownym logowaniu użytkownik może zmienić swój głos w danej kategorii, jednak nie może ponownie głosować. Wzięcie udziału w głosowaniu umożliwia Klubowiczom ESKI wygranie 1000 zaproszeń na galę finałową EMA. Lista osób, które wygrały zaproszenia na galę wraz z informacją ile zaproszeń pozostało do wygrania, jest na bieżąco aktualizowana na stronie.
W serwisie prezentowane są informacje na temat wszystkich nominowanych artystów oraz gwiazd występujących podczas gali ogłoszenia wyników. Internautom zaprezentowano biografie nominowanych, zdjęcia, video clipy, oraz fragmenty nominowanych utworów w formacie mp3. Na stronie znajduje się również archiwum poprzednich akcji oraz aktualizowany codziennie bogato ilustrowany blog z funkcją komentarzy internautów.
Częścią serwisu jest internetowa stacja radiowa - Radio EMA. Radio nadaje utwory wykonawców związanych z EMA 2009 w tej części serwisu zamieszczono również podcasty i clipy video.
W serwisie EMA 2009 znajduje się sekcja poświęcona mediom. Umożliwia ona dziennikarzom uzyskanie akredytacji na galę wręczenia nagród EMA 2009 oraz pobranie aktualnych informacji i zdjęć.
Zobacz serwis: EMA 2009
W 2010 roku przy produkcji serwisu EMA wykorzystano szablon strony opracowany w 2009 roku. Pozwoliło to na zmniejszenie kosztów wdrożenia i nawiązanie do znanej już słuchaczom ESKI stylistyki EMA. Strona została odświeżona graficznie. Wprowadzono nowe logo i oznaczenia sponsorskie. SMI odpowiadała za aktualizację strony w czasie trwania nominacji i podczas gali związanej z nagrodami EMA. Zapewniła także wsparcie techniczne.
- serwis internetowy EMA 2009
- serwis internetowy EMA 2010
- nadzór nad serwisem i jego aktualizacja w czasie trwania akcji
Cele:
ESKA Music Awards (EMA) to coroczne nagrody muzyczne Radia ESKA i Radia ESKA ROCK. Wydarzenie wspierane jest kampanią wizerunkową w mediach tradycyjnych oraz w Internecie. Ważną rolę w promocji i wsparciu organizacyjnym EMA odgrywa serwis internetowy. Do jego zadań należą:
- prezentacja wykonawców nominowanych do nagród muzycznych ESKA Music Awards;
- umożliwienie interanautom głosowania na wykonawców;
- pomoc w budowaniu wizerunku ESKA Music Awards.
Rozwiązania:
SMI opracowała serwisy internetowe dwóch edycji ESKA Music Awards – w 2009 i 2010 roku.
Serwis EMA 2009 został zrealizowany w technologii łączącej rozwiązania PHP (autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive CM 3.0) oraz flash. Jest zintegrowany z serwisem ESKI, dzięki czemu użytkownicy zarejestrowani w klubie ESKI mogą korzystać z serwisu EMA przy użyciu tych samych loginów i haseł.
Ważną częścią serwisu jest opracowany na potrzeby EMA moduł dedykowany - mechanizm głosowania. Pozwala on zarejestrowanym użytkownikom oddać po jednym głosie w każdej kategorii. Przy ponownym logowaniu użytkownik może zmienić swój głos w danej kategorii, jednak nie może ponownie głosować. Wzięcie udziału w głosowaniu umożliwia Klubowiczom ESKI wygranie 1000 zaproszeń na galę finałową EMA. Lista osób, które wygrały zaproszenia na galę wraz z informacją ile zaproszeń pozostało do wygrania, jest na bieżąco aktualizowana na stronie.
W serwisie prezentowane są informacje na temat wszystkich nominowanych artystów oraz gwiazd występujących podczas gali ogłoszenia wyników. Internautom zaprezentowano biografie nominowanych, zdjęcia, video clipy, oraz fragmenty nominowanych utworów w formacie mp3. Na stronie znajduje się również archiwum poprzednich akcji oraz aktualizowany codziennie bogato ilustrowany blog z funkcją komentarzy internautów.
Częścią serwisu jest internetowa stacja radiowa - Radio EMA. Radio nadaje utwory wykonawców związanych z EMA 2009 w tej części serwisu zamieszczono również podcasty i clipy video.
W serwisie EMA 2009 znajduje się sekcja poświęcona mediom. Umożliwia ona dziennikarzom uzyskanie akredytacji na galę wręczenia nagród EMA 2009 oraz pobranie aktualnych informacji i zdjęć.
Zobacz serwis: EMA 2009
W 2010 roku przy produkcji serwisu EMA wykorzystano szablon strony opracowany w 2009 roku. Pozwoliło to na zmniejszenie kosztów wdrożenia i nawiązanie do znanej już słuchaczom ESKI stylistyki EMA. Strona została odświeżona graficznie. Wprowadzono nowe logo i oznaczenia sponsorskie. SMI odpowiadała za aktualizację strony w czasie trwania nominacji i podczas gali związanej z nagrodami EMA. Zapewniła także wsparcie techniczne.