Portfolio
Case Study
PZU - serwis świąteczny
Cele:
Wysyłka elektronicznych kartek oraz motywy świąteczne na stronach internetowych to działania, na które decyduje się w okresie świątecznym wiele firm. Grupa PZU postanowiła uzupełnić swój serwis o rozwiązania, których celem było:
Rozwiązania:
Najważniejszym elementem świątecznej odsłony serwisu Grupy PZU było wprowadzenie podstrony umożliwiającej wysyłkę elektronicznych kartek świątecznych. W celu zachowania spójności wizerunkowej, podstrona z kartkami została osadzona w szablonie strony PZU. Użytkownicy mieli do wyboru kilka zaprojektowanych szablonów kartek świątecznych i noworocznych - statycznych oraz animowanych. Mechanizm wysyłki umożliwiał wpisanie własnego tekstu życzeń. Po podaniu danych takich jak imiona oraz adresy e-mailowe nadawcy i odbiorcy można było wysłać życzenia dowolnej osobie. Adresat na swoją skrzynkę otrzymywał link do strony, na której mógł odczytać przygotowaną dla siebie kartkę oraz zaproszenie do skorzystania z serwisu. Z mechanizmu wysyłki kartek mogła skorzystać każda osoba, bez konieczności rejestracji.
W serwisie Grupy PZU zamieszczono header informujący o podstronie z wysyłką kartek oraz toplayer z życzeniami świąteczno – noworocznymi i linkiem do podstrony. Zmieniono również delikatnie szablonu strony głównej, który ozdobiono dyskretnymi elementami zimowymi.
Aplikację do wysyłki kartek przygotowano w technologii Adobe Flash, a elementy graficzne w formatach JPEG, GIF(statyczne) oraz Adobe Flash (animowane).
Wysyłka elektronicznych kartek oraz motywy świąteczne na stronach internetowych to działania, na które decyduje się w okresie świątecznym wiele firm. Grupa PZU postanowiła uzupełnić swój serwis o rozwiązania, których celem było:
- podkreślenie świątecznej atmosfery w serwisie grupy PZU,
- usprawnienie wysyłki życzeń świątecznych,
- wzmocnienie wizerunku marki.
Rozwiązania:
Najważniejszym elementem świątecznej odsłony serwisu Grupy PZU było wprowadzenie podstrony umożliwiającej wysyłkę elektronicznych kartek świątecznych. W celu zachowania spójności wizerunkowej, podstrona z kartkami została osadzona w szablonie strony PZU. Użytkownicy mieli do wyboru kilka zaprojektowanych szablonów kartek świątecznych i noworocznych - statycznych oraz animowanych. Mechanizm wysyłki umożliwiał wpisanie własnego tekstu życzeń. Po podaniu danych takich jak imiona oraz adresy e-mailowe nadawcy i odbiorcy można było wysłać życzenia dowolnej osobie. Adresat na swoją skrzynkę otrzymywał link do strony, na której mógł odczytać przygotowaną dla siebie kartkę oraz zaproszenie do skorzystania z serwisu. Z mechanizmu wysyłki kartek mogła skorzystać każda osoba, bez konieczności rejestracji.
W serwisie Grupy PZU zamieszczono header informujący o podstronie z wysyłką kartek oraz toplayer z życzeniami świąteczno – noworocznymi i linkiem do podstrony. Zmieniono również delikatnie szablonu strony głównej, który ozdobiono dyskretnymi elementami zimowymi.
Aplikację do wysyłki kartek przygotowano w technologii Adobe Flash, a elementy graficzne w formatach JPEG, GIF(statyczne) oraz Adobe Flash (animowane).