Portfolio
Case Study
ORLEN - Miażdżące nagrody
Cele:
Zaplanowana przez ORLEN loteria Miażdżące nagrody miała charakter pro-sprzedażowy. W celu zapewnienia większego zainteresowania loterią klient zdecydował się na jej promocję w Internecie. Przed projektem postawiono następujące zadania:
Rozwiązania:
Loteria jest promowana w Internecie z wykorzystaniem serwisu specjalnego oraz kampanii reklamowej online. Na stronie wyeksponowano nagrody rzeczowe, które można wygrać w loterii - Jeepa Wranglera i quady. Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z warunkami wzięcia udziału w loterii, opisami nagród oraz aktualizowaną co tydzień listą zwycięzców.
Strona została wykonana w technologii flash, co umożliwiło nadanie jej dynamicznej i atrakcyjnej formy. Grafika nawiązuje do kreacji kampanii reklamowej w mediach tradycyjnych. Dodatkowo, w celu uatrakcyjnienia serwisu SMI opracowała grę zręcznościową.
Na potrzeby kampanii online SMI przygotowała trzy linie nośników reklamowych: promujących loterię, grę oraz nagrody VITAY. W serwisie Nasza Klasa reklamy wyświetlały się w wersji spersonalizowanej.
Zaplanowana przez ORLEN loteria Miażdżące nagrody miała charakter pro-sprzedażowy. W celu zapewnienia większego zainteresowania loterią klient zdecydował się na jej promocję w Internecie. Przed projektem postawiono następujące zadania:
- rozpowszechnienie informacji o loterii
- atrakcyjna prezentacja nagród
- przekazanie aktualnych informacji o zwycięzcach loterii
Rozwiązania:
Loteria jest promowana w Internecie z wykorzystaniem serwisu specjalnego oraz kampanii reklamowej online. Na stronie wyeksponowano nagrody rzeczowe, które można wygrać w loterii - Jeepa Wranglera i quady. Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z warunkami wzięcia udziału w loterii, opisami nagród oraz aktualizowaną co tydzień listą zwycięzców.
Strona została wykonana w technologii flash, co umożliwiło nadanie jej dynamicznej i atrakcyjnej formy. Grafika nawiązuje do kreacji kampanii reklamowej w mediach tradycyjnych. Dodatkowo, w celu uatrakcyjnienia serwisu SMI opracowała grę zręcznościową.
Na potrzeby kampanii online SMI przygotowała trzy linie nośników reklamowych: promujących loterię, grę oraz nagrody VITAY. W serwisie Nasza Klasa reklamy wyświetlały się w wersji spersonalizowanej.