Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

ORLEN - Miażdżące nagrody

Cele:
Zaplanowana przez ORLEN loteria Miażdżące nagrody miała charakter pro-sprzedażowy. W celu zapewnienia większego zainteresowania loterią klient zdecydował się na jej promocję w Internecie. Przed projektem postawiono następujące zadania:

  • rozpowszechnienie informacji o loterii
  • atrakcyjna prezentacja nagród
  • przekazanie aktualnych informacji o zwycięzcach loterii

Rozwiązania:
Loteria jest promowana w Internecie z wykorzystaniem serwisu specjalnego oraz kampanii reklamowej online. Na stronie wyeksponowano nagrody rzeczowe, które można wygrać w loterii - Jeepa Wranglera i quady. Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z warunkami wzięcia udziału w loterii, opisami nagród oraz aktualizowaną co tydzień listą zwycięzców. 

Strona została wykonana w technologii flash, co umożliwiło nadanie jej dynamicznej i atrakcyjnej formy. Grafika nawiązuje do kreacji kampanii reklamowej w mediach tradycyjnych. Dodatkowo, w celu uatrakcyjnienia serwisu SMI opracowała grę zręcznościową.

Na potrzeby kampanii online SMI przygotowała trzy linie nośników reklamowych: promujących loterię, grę oraz nagrody VITAY. W serwisie Nasza Klasa reklamy wyświetlały się w wersji spersonalizowanej.


http://www.miazdzacenagrody.orlen.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Jednym z najczęściej oglądanych klipów w historii Youtube jest "Ewolucja tańca" - pokaz różnych stylów tańca w wykonaniu komika Judson'a Laipply'a.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka