Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

ORLEN - Baw się z nami - nagrodami

Cele:
W październiku PKN ORLEN rozpoczął promocję konsumencką z nagrodami gwarantowanymi i loterią - „Baw się z nami nagrodami”. ORLEN zdecydował się na promocję akcji w kanałach internetowych – poprzez stronę oraz kampanię reklamową. Na potrzeby promocji opracowano specjalny serwis www (landing page), do którego zadań należą:
  • przekazanie informacji o promocji i sposobie uczestnictwa w niej
  • dostarczenie uczestnikom akcji dodatkowej rozrywki  w postaci gry zręcznościowej
  • skoncentrowanie akcji promocyjnej w Internecie w jednym punkcie

Rozwiązania:

Grafika serwisu promującego akcję została opracowana na bazie kreacji materiałów promocyjnych wykorzystywanych w kampanii w mediach tradycyjnych. Strona jest barwna, przestrzenna i dynamiczna, utrzymana w konwencji wynikającej z hasła promocji oraz rozdawanych w niej nagród, którymi są konsole do gier i zabawki. W serwisie wykorzystano podkład muzyczny.  Strona została opracowana w technologii flash.

Specjalnie dla uczestników promocji SMI opracowała prostą grę zręcznościową. Jest to symulacja zabawy samochodzikami. Gracz może wprawić się i poznać tor w czasie jazdy próbnej, a następnie wziąć udział w wyścigu z trzema innymi samochodami. Wszystkie modele samochodzików, których użyto w grze, są dostępne jako nagrody gwarantowane w promocji.

Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z zasadami akcji, regulaminem towarzyszącej jej loterii oraz nagrodami.  

SMI zajęła się również opracowaniem kreacji reklamowych wykorzystywanych w kampanii promocyjnej gry oraz akcji.

http://bawsieznaminagrodami.orlen.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Fiński programista Linus Torvalds, twórca jądra systemu operacyjnego Linux stwierdził "Oprogramowanie jest jak seks: lepsze kiedy darmowe."

Źródło: Wikiquote

Następna ciekawostka