Portfolio
Case Study
Knorr,Tesco - pisanka - serwis wielkanocny
Cele:
Serwis Bajkowa Pisanka jest serwisem tematycznym związanym ze świętami wielkanocnymi.
Jako cele projektu określono:
Rozwiązania:
Na potrzeby akcji przygotowany został serwis internetowy bazujący na technologii Flash. W działach wymagających stałej aktualizacji zastosowano system zarządzania treścią – Content Manager 3.0. Strona umożliwiała dodawanie pozytywnych życzeń do pisanki i przesyłanie ich znajomym. Serwis podlegał moderacji. Grafika serwisu prezentowała pozytywny, kolorowy, sielankowy świat, odpowiadający przewodniemu hasłu akcji: „Niech będzie bajkowo!”.
Dodatkową atrakcją dla internautów był konkurs na najpopularniejsze życzenia, które zostały wyłonione w głosowaniu internautów. Dla zwycięzców przygotowano nagrody – m.in. bony towarowe TESCO, filmy DVD i płyty audio.
Serwis był promowany przez sieć reklamową IDMnet. Patronat medialny nad serwisem objęły portale: eska.pl i we-dwoje.pl.
Efekty:
Podczas trwania konkursu od 7 do 14 kwietnia do Bajkowej Pisanki dodano ponad 1500 życzeń. Stronę odwiedziło około 96 000 unikalnych użytkowników.
Serwis został zrealizowany przy współpracy SUPERMEDIA Interactive z IDMnet.
Serwis Bajkowa Pisanka jest serwisem tematycznym związanym ze świętami wielkanocnymi.
Jako cele projektu określono:
- zbudowanie pozytywnego wizerunku twórców i patronów serwisu przy wykorzystaniu pozytywnych skojarzeń związanych ze świętami wielkanocnymi;
- zapewnienie internautom rozrywki związanej tematycznie ze świętami;
- udostępnienie internautom strony umożliwiającej przesyłanie życzeń znajomym.
Rozwiązania:
Na potrzeby akcji przygotowany został serwis internetowy bazujący na technologii Flash. W działach wymagających stałej aktualizacji zastosowano system zarządzania treścią – Content Manager 3.0. Strona umożliwiała dodawanie pozytywnych życzeń do pisanki i przesyłanie ich znajomym. Serwis podlegał moderacji. Grafika serwisu prezentowała pozytywny, kolorowy, sielankowy świat, odpowiadający przewodniemu hasłu akcji: „Niech będzie bajkowo!”.
Dodatkową atrakcją dla internautów był konkurs na najpopularniejsze życzenia, które zostały wyłonione w głosowaniu internautów. Dla zwycięzców przygotowano nagrody – m.in. bony towarowe TESCO, filmy DVD i płyty audio.
Serwis był promowany przez sieć reklamową IDMnet. Patronat medialny nad serwisem objęły portale: eska.pl i we-dwoje.pl.
Efekty:
Podczas trwania konkursu od 7 do 14 kwietnia do Bajkowej Pisanki dodano ponad 1500 życzeń. Stronę odwiedziło około 96 000 unikalnych użytkowników.
Serwis został zrealizowany przy współpracy SUPERMEDIA Interactive z IDMnet.