Portfolio
Case Study
ZPR - Pałac Prymasowski - prezentacja oferty
Cele:
Pałac Prymasowski to Centrum Konferencyjno – Wystawienniczego zarządzane przez spółkę ZPR.
Do tej pory Pałac Prymasowski promował się w Internecie poprzez zakładkę poświęconą ofercie centrum w serwisie Murator Expo.Właściciel Pałacu Prymasowskiego zdecydował się na opracowanie nowej, samodzielnej strony internetowej, do których zadań należy:
Jako grupy docerlowe projektu określono: klientów instytucjonalnych (firmy i instytucje organizujące konferencje, prelekcje, wystawy, pokazy) i indywidualnych (organizujących imprezy okolicznościowe).
Rozwiązania:
Serwis opracowano w oparciu o system zarządzania treścią – Content Manager 3.0, co umożliwia jego stałą i prostą aktualizację.
Dużo uwagi poświęcono prezentacji sal wynajmowanych przez Pałac Prymasowski. Z każdego miejsca serwisu można przejść do zakładki przedstawiającej wymiary wszystkich pomieszczeń. Dostępna jest również galeria foto i video prezentująca wnętrza pałacu i organizowane w nich uroczystości, konferencje i wystawy. We wszystkich zakładkach związanych z ofertą dostępny jest formularz kontaktowy umożliwiający przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio z serwisu. Użytkownicy strony mogą też zapisać się na newsletter informujący o nowościach dostępnych w ofercie centrum.
Grafika strony wyraża prestiż i wysoką jakość związaną z marką. Wykorzystane zostały duże, wizerunkowe zdjęcia, które podkreślają elegancję wnętrz Pałacu Prymasowskiego.
Pałac Prymasowski to Centrum Konferencyjno – Wystawienniczego zarządzane przez spółkę ZPR.
Do tej pory Pałac Prymasowski promował się w Internecie poprzez zakładkę poświęconą ofercie centrum w serwisie Murator Expo.Właściciel Pałacu Prymasowskiego zdecydował się na opracowanie nowej, samodzielnej strony internetowej, do których zadań należy:
- pełna prezentacja oferty obiektu konferencyjno - wystawienniczego,
- pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzadaży,
- promocja wizerunku Pałacu Prymasowskiego jako centrum konferencyjno – wystawienniczego,
- wsparcie tradycyjnych kampanii marketingowych,
- usprawnienie komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami
Jako grupy docerlowe projektu określono: klientów instytucjonalnych (firmy i instytucje organizujące konferencje, prelekcje, wystawy, pokazy) i indywidualnych (organizujących imprezy okolicznościowe).
Rozwiązania:
Serwis opracowano w oparciu o system zarządzania treścią – Content Manager 3.0, co umożliwia jego stałą i prostą aktualizację.
Dużo uwagi poświęcono prezentacji sal wynajmowanych przez Pałac Prymasowski. Z każdego miejsca serwisu można przejść do zakładki przedstawiającej wymiary wszystkich pomieszczeń. Dostępna jest również galeria foto i video prezentująca wnętrza pałacu i organizowane w nich uroczystości, konferencje i wystawy. We wszystkich zakładkach związanych z ofertą dostępny jest formularz kontaktowy umożliwiający przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio z serwisu. Użytkownicy strony mogą też zapisać się na newsletter informujący o nowościach dostępnych w ofercie centrum.
Grafika strony wyraża prestiż i wysoką jakość związaną z marką. Wykorzystane zostały duże, wizerunkowe zdjęcia, które podkreślają elegancję wnętrz Pałacu Prymasowskiego.