Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Tchibo - Serwis sieci sklepów Tchibo

Cele:
Serwis sieci sklepów Tchibo był międzynarodowym projektem wdrożonym na pięciu rynkach. Podstawowym zadaniem projektu była promocja produktów sektora non-food pod marką Tchibo.
Projekt miał pomóc:
  • budować świadomość i wizerunek marki Tchibo;
  • promować produkty z oferty tygodnia;
  • dostarczyć aktualne informacje o zmieniających się kolekcjach.

Rozwiązania:
SMI odpowiadała za wdrożenie projektu zgodnie z międzynarodowymi standardami i zapewnienie jego stałej obsługi.  Serwis zmieniał się co tydzień, dlatego istotne było zapewnienie narzędzi umożliwiających jego stałą i szybką aktualizację.  Wdrożenie przeprowadzono w oparciu o autorskie narzędzie do zarządzania treścią – Content Manager 3.0.

Co tydzień do klientów zarejestrowanych w bazie subskrybentów wysyłany był newsletter prezentujący najnowsze kolekcje.

Projekt pomógł w budowaniu relacji z klientami i wzmocnieniu ich lojalność wobec marki. 

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpą. W innych krajach przyjęły się odmienne określenia. W Czechach używa się terminu "zavináč" czyli rolmops.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka