Portfolio
Case Study
Tchibo - Serwis sieci sklepów Tchibo
Cele:
Serwis sieci sklepów Tchibo był międzynarodowym projektem wdrożonym na pięciu rynkach. Podstawowym zadaniem projektu była promocja produktów sektora non-food pod marką Tchibo.
Projekt miał pomóc:
Rozwiązania:
SMI odpowiadała za wdrożenie projektu zgodnie z międzynarodowymi standardami i zapewnienie jego stałej obsługi. Serwis zmieniał się co tydzień, dlatego istotne było zapewnienie narzędzi umożliwiających jego stałą i szybką aktualizację. Wdrożenie przeprowadzono w oparciu o autorskie narzędzie do zarządzania treścią – Content Manager 3.0.
Co tydzień do klientów zarejestrowanych w bazie subskrybentów wysyłany był newsletter prezentujący najnowsze kolekcje.
Projekt pomógł w budowaniu relacji z klientami i wzmocnieniu ich lojalność wobec marki.
Serwis sieci sklepów Tchibo był międzynarodowym projektem wdrożonym na pięciu rynkach. Podstawowym zadaniem projektu była promocja produktów sektora non-food pod marką Tchibo.
Projekt miał pomóc:
- budować świadomość i wizerunek marki Tchibo;
- promować produkty z oferty tygodnia;
- dostarczyć aktualne informacje o zmieniających się kolekcjach.
Rozwiązania:
SMI odpowiadała za wdrożenie projektu zgodnie z międzynarodowymi standardami i zapewnienie jego stałej obsługi. Serwis zmieniał się co tydzień, dlatego istotne było zapewnienie narzędzi umożliwiających jego stałą i szybką aktualizację. Wdrożenie przeprowadzono w oparciu o autorskie narzędzie do zarządzania treścią – Content Manager 3.0.
Co tydzień do klientów zarejestrowanych w bazie subskrybentów wysyłany był newsletter prezentujący najnowsze kolekcje.
Projekt pomógł w budowaniu relacji z klientami i wzmocnieniu ich lojalność wobec marki.