Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

SUPERMEDIA - prezentacja oferty

Cele:

SUPERMEDIA działa na rynku usług internetowych i telekomunikacyjnych. Spółka zdecydowała się na odświeżenie swojej strony internetowej. Do głównych celów projektu należały:

  • wzmocnienie funkcji promocyjno-sprzedażowych strony,
  • zwiększenie interakcyjności serwisu
  • graficzny restyling serwisu i wzmocnienie jego funkcji wizerunkowych

Rozwiązania:

W nowym serwisie główny nacisk położono na wyróżnienie informacji związanych ze sprzedażą i prezentacją produktów. Kluczowy obszar strony głównej zajmują dwa duże bannery prezentujące ofertę SUPERMEDIA dla dwóch najważniejszych grup klientów: osiedlowych i biznesowych. Już z tego poziomu klient może wybrać interesujące go usługi (np. Internet, telefon) i zapoznać się z ofertą spółki w tym zakresie.

Nowa strona jest znaczenie bardziej interaktywna.  Widać to szczególnie w części dla klientów osiedlowych, w której wprowadzono narzędzia ułatwiające wybór właściwego wariantu oferty, takie jak kalkulator cen usług czy kalkulator szybkości ściągania plików o danej pojemności przy różnych prędkościach łącza. Opracowane zostały także specjalne interaktywne mapy pozwalające na sprawdzenie dostępności usług w różnych punktach Warszawy. W serwisie wprowadzono zabezpieczone filtrami antyspamowymi formularze kontaktowe, pozwalające na przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio ze strony.

Grafika nowej strony jest nowoczesna i przejrzysta. Podkreśla wartości związane z marką, takie jak doskonała jakość i przyjazny charakter oraz zaawansowane technologie.

Serwis został wdrożony w oparciu o System Zarządzania Treścią – Content Manager 3.0.


http://www.supermedia.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Internetowy serwis informacyjny brytyjskiej telewizji BBC ma 33 aktywne wersje językowe, w tym tak egzotyczne jak Kirgizka, Hausa (Afryka) i Paszto (Azja).

Źródło: bbc.co.uk

Następna ciekawostka