Portfolio
Case Study
SUPERMEDIA - prezentacja oferty
Cele:
SUPERMEDIA działa na rynku usług internetowych i telekomunikacyjnych. Spółka zdecydowała się na odświeżenie swojej strony internetowej. Do głównych celów projektu należały:
Rozwiązania:
W nowym serwisie główny nacisk położono na wyróżnienie informacji związanych ze sprzedażą i prezentacją produktów. Kluczowy obszar strony głównej zajmują dwa duże bannery prezentujące ofertę SUPERMEDIA dla dwóch najważniejszych grup klientów: osiedlowych i biznesowych. Już z tego poziomu klient może wybrać interesujące go usługi (np. Internet, telefon) i zapoznać się z ofertą spółki w tym zakresie.
Nowa strona jest znaczenie bardziej interaktywna. Widać to szczególnie w części dla klientów osiedlowych, w której wprowadzono narzędzia ułatwiające wybór właściwego wariantu oferty, takie jak kalkulator cen usług czy kalkulator szybkości ściągania plików o danej pojemności przy różnych prędkościach łącza. Opracowane zostały także specjalne interaktywne mapy pozwalające na sprawdzenie dostępności usług w różnych punktach Warszawy. W serwisie wprowadzono zabezpieczone filtrami antyspamowymi formularze kontaktowe, pozwalające na przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio ze strony.
Grafika nowej strony jest nowoczesna i przejrzysta. Podkreśla wartości związane z marką, takie jak doskonała jakość i przyjazny charakter oraz zaawansowane technologie.
Serwis został wdrożony w oparciu o System Zarządzania Treścią – Content Manager 3.0.
SUPERMEDIA działa na rynku usług internetowych i telekomunikacyjnych. Spółka zdecydowała się na odświeżenie swojej strony internetowej. Do głównych celów projektu należały:
- wzmocnienie funkcji promocyjno-sprzedażowych strony,
- zwiększenie interakcyjności serwisu
- graficzny restyling serwisu i wzmocnienie jego funkcji wizerunkowych
Rozwiązania:
W nowym serwisie główny nacisk położono na wyróżnienie informacji związanych ze sprzedażą i prezentacją produktów. Kluczowy obszar strony głównej zajmują dwa duże bannery prezentujące ofertę SUPERMEDIA dla dwóch najważniejszych grup klientów: osiedlowych i biznesowych. Już z tego poziomu klient może wybrać interesujące go usługi (np. Internet, telefon) i zapoznać się z ofertą spółki w tym zakresie.
Nowa strona jest znaczenie bardziej interaktywna. Widać to szczególnie w części dla klientów osiedlowych, w której wprowadzono narzędzia ułatwiające wybór właściwego wariantu oferty, takie jak kalkulator cen usług czy kalkulator szybkości ściągania plików o danej pojemności przy różnych prędkościach łącza. Opracowane zostały także specjalne interaktywne mapy pozwalające na sprawdzenie dostępności usług w różnych punktach Warszawy. W serwisie wprowadzono zabezpieczone filtrami antyspamowymi formularze kontaktowe, pozwalające na przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio ze strony.
Grafika nowej strony jest nowoczesna i przejrzysta. Podkreśla wartości związane z marką, takie jak doskonała jakość i przyjazny charakter oraz zaawansowane technologie.
Serwis został wdrożony w oparciu o System Zarządzania Treścią – Content Manager 3.0.