Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

PKP Intercity - serwis z wyszukiwarką połączeń

Cele:
Spółka PKP Intercity zdecydowała się na uporządkowanie sposobu prezentacji marki w Internecie. Jako główne zadania projektu określono:

  • zwiększenie funkcjonalności serwisu;
  • podniesienie postrzeganej jakości strony poprzez stworzenie estetycznej i dopracowanej grafiki.

Rozwiązania:

Najważniejszym z punktu widzenia użytkowników narzędziem w serwisie PKP Intercity jest wyszukiwarka połączeń. Nowa wyszukiwarka jest autorskim rozwiązaniem SUPERMEDIA Interactive. Ułatwia zaplanowanie podróży, umożliwiając szybkie pozyskanie kompleksowych informacji, prezentowanych w logiczny i przejrzysty sposób. Poza informacjami podstawowymi – takimi jak dostępne połączenia, stacje przesiadkowe, czas postoju na stacjach w serwisie można znaleźć szczegółowe opisy pociągu – m.in. informacje o przesyłkach konduktorskich, skład i sposób podstawienia pociągu itp.

Na stronie dostępne są aktualne informacje dotyczące promocji, ofert specjalnych i ulg dla podróżnych. Można również dokonać zakupu biletu on-line.

Na stronach PKP Intercity znajdują się również dodatkowe treści – m.in. informacje o  przetargach, zakładka praca oraz interaktywna mapa lokalizacji stacji kolejowych, na której zaznaczone są punkty obsługi klienta i warte uwagi zabytkowe miejsca związane z koleją.

http://www.intercity.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Internetowy serwis informacyjny brytyjskiej telewizji BBC ma 33 aktywne wersje językowe, w tym tak egzotyczne jak Kirgizka, Hausa (Afryka) i Paszto (Azja).

Źródło: bbc.co.uk

Następna ciekawostka