Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

PKN ORLEN - Verva - dynamiczna strona produktowa

Cele:
Verva to najnowsza generacja paliw ORLEN. Nowy serwis internetowy miał odzwierciedlać kluczowe cechy produktu, informować o nowej ofercie i pomóc w budowaniu świadomości i wizerunku nowej marki produktowej.

Rozwiązania:
Serwis produktowy www.verva.pl został wykonany całkowicie w technologii Flash.  Zaprezentowano w nim kompleksowe informacje na temat produktów Verva, opinie specjalistów oraz listę stacji, na których dostępne jest paliwo. Nowoczesna, zaawansowana technologia paliw została podkreślona przez oryginalną grafikę oraz charakterystyczny podkład muzyczny. Animowane przejścia między działami tematycznymi oraz nietypowe rozwiązanie nawigacyjne z przewodnim motywem auta na stacji benzynowej dopełniają efektu. W serwisie zastosowano gry, gadżety multimedialne oraz interaktywną ulotkę. Opracowana została również angielska wersja językowa oraz serwis w wersji HTML.

Efekty:
wsfico_wyroznienie_produktowa.gif
Serwis Verva otrzymał wyróżnienie w kategorii "Najlepsza strona produktowa" na festiwalu Web Star Festiwal w 2005 roku.

http://www.vervapl.smi.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Za prekursora wszystkich współczesnych przeglądarek internetowych można uznać opracowaną w 1993 roku przeglądarkę Mosaic.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka