Portfolio
Case Study
Nepentes - Serwis Propolki
Cele:
Propolki to marka produktowa leku OTC produkowanego przez firmę Nepentes. Zadaniem strony internetowej było dostarczenie kompleksowych informacji na temat oferty produktowej oraz zbudowanie wizerunku marki Propolki na rynku międzynarodowym.
Rozwiązania:
Serwis produktowy Propolki został przygotowany w technologii Flash. Udostępnia szczegółowe informacje na temat produktu – jego składu, działania, sposobu stosowania i dostępnych wariantów. W serwisie zamieszczono również treści edukacyjne, związane ze zdrowiem i systemem odpornościowym organizmu. Strona została przygotowana w 13 wersjach językowych.
Propolki to marka produktowa leku OTC produkowanego przez firmę Nepentes. Zadaniem strony internetowej było dostarczenie kompleksowych informacji na temat oferty produktowej oraz zbudowanie wizerunku marki Propolki na rynku międzynarodowym.
Rozwiązania:
Serwis produktowy Propolki został przygotowany w technologii Flash. Udostępnia szczegółowe informacje na temat produktu – jego składu, działania, sposobu stosowania i dostępnych wariantów. W serwisie zamieszczono również treści edukacyjne, związane ze zdrowiem i systemem odpornościowym organizmu. Strona została przygotowana w 13 wersjach językowych.