Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Nepentes - Serwis Propolki

Cele:
Propolki to marka produktowa leku OTC produkowanego przez firmę Nepentes. Zadaniem strony internetowej było dostarczenie kompleksowych informacji na temat oferty produktowej oraz zbudowanie wizerunku marki Propolki na rynku międzynarodowym.

Rozwiązania:
Serwis produktowy Propolki został przygotowany w technologii Flash. Udostępnia szczegółowe informacje na temat produktu – jego składu, działania, sposobu stosowania i dostępnych wariantów. W serwisie zamieszczono również treści edukacyjne, związane ze zdrowiem i systemem odpornościowym organizmu. Strona została przygotowana w 13 wersjach językowych.

http://www.propolki.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

W sierpniu 1993 powstała pierwsza polska strona WWW należąca do Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Można ją zobaczyć tutaj.

Źródło: Kalendarium ICM

Następna ciekawostka