Portfolio
Case Study
Media Express - nowa komunikacja w Internecie
Cele:
Spółka Media Express (Grupa ZPR) przyjęła nową strategię rozwoju, w wyniku której w strukturach firmy powołano agencję marketingową. Konieczne było dostosowanie komunikacji internetowej spółki do jej nowej oferty. Przed nowymi serwisami internetowymi postawiono następujące zadania:
Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała dla Media Express 5 serwisów internetowych – serwis główny oraz 4 serwisy dedykowane poszczególnym markom: PressPartner, Baby Boomers, Metrio Publishing i Print&Distribution.
Wszystkie strony bazują na spójnej grafice, dostarczonej przez klienta. Dzięki rozróżnieniu kolorystycznemu poszczególne marki zostały wyróżnione. Jednocześnie spójna koncepcja graficzna wszystkich serwisów komunikuje kompleksowość oferty Media Express i podkreśla jej biznesowy charakter. Wszystkie serwisy bazują na systemie zarządzania treścią, co pozwala na ich stałą aktualizację.
Nowe serwisy pozwalają na spójną prezentację oferty agencji.
Spółka Media Express (Grupa ZPR) przyjęła nową strategię rozwoju, w wyniku której w strukturach firmy powołano agencję marketingową. Konieczne było dostosowanie komunikacji internetowej spółki do jej nowej oferty. Przed nowymi serwisami internetowymi postawiono następujące zadania:
- przekazanie pełnej informacji o nowej ofercie spółki,
- wyeksponowanie marek produktowych,
- zbudowanie spójnego wizerunku nowych marek i zakomunikowanie komplementarności oferty.
Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała dla Media Express 5 serwisów internetowych – serwis główny oraz 4 serwisy dedykowane poszczególnym markom: PressPartner, Baby Boomers, Metrio Publishing i Print&Distribution.
Wszystkie strony bazują na spójnej grafice, dostarczonej przez klienta. Dzięki rozróżnieniu kolorystycznemu poszczególne marki zostały wyróżnione. Jednocześnie spójna koncepcja graficzna wszystkich serwisów komunikuje kompleksowość oferty Media Express i podkreśla jej biznesowy charakter. Wszystkie serwisy bazują na systemie zarządzania treścią, co pozwala na ich stałą aktualizację.
Nowe serwisy pozwalają na spójną prezentację oferty agencji.