Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Media Express - nowa komunikacja w Internecie

Cele:

Spółka Media Express (Grupa ZPR) przyjęła nową strategię rozwoju, w wyniku której w strukturach firmy powołano agencję marketingową. Konieczne było dostosowanie komunikacji internetowej spółki do jej nowej oferty. Przed nowymi serwisami internetowymi postawiono następujące zadania:

  • przekazanie pełnej informacji o nowej ofercie spółki,
  • wyeksponowanie marek produktowych,
  • zbudowanie spójnego wizerunku nowych marek i zakomunikowanie komplementarności oferty.

Rozwiązania:

SUPERMEDIA Interactive opracowała dla Media Express 5 serwisów internetowych – serwis główny oraz 4 serwisy dedykowane poszczególnym markom: PressPartner, Baby Boomers, Metrio Publishing i Print&Distribution.

Wszystkie strony bazują na spójnej grafice, dostarczonej przez klienta. Dzięki rozróżnieniu kolorystycznemu poszczególne marki zostały wyróżnione. Jednocześnie spójna koncepcja graficzna wszystkich serwisów komunikuje kompleksowość oferty Media Express i podkreśla jej biznesowy charakter. Wszystkie serwisy bazują na systemie zarządzania treścią, co pozwala na ich stałą aktualizację.
Nowe serwisy pozwalają na spójną prezentację oferty agencji.

http://www.mediaexpress.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Magazyn "Popular Mechanics" w jednym z artykułów z 1949 roku napisał: "Komputery w przyszłości mogą ważyć nawet mniej niż półtorej tony."

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka