Portfolio
Case Study
LUKAS Bank - Lukas Auto
Cele:
Celem projektu było opracowanie serwisu internetowego dedykowanego usłudze kredytowania samochodów oraz przygotowanie kampanii internetowej wspierającej kampanię reklamową w mediach tradycyjnych.
Rozwiązania:
W serwisie produktowym www.lukasauto.pl w prosty i przejrzysty sposób zaprezentowana została oferta kredytów samochodowych LUKAS Banku. Odbiorcy znajdą w serwisie informacje dotyczące warunków, które powinien spełniać kredytowany samochód, sposobu pozyskania kredytu, oprocentowania kredytów. Komunikacja z klientami została usprawniona m.in. przez udostępnienie użytkownikom formularzy online, pozwalających na szybszą obsługę wniosków kredytowych.
Szczególną uwagę zwrócono na zaprojektowanie rozwiązań zwiększających użyteczność serwisu i przejrzystą prezentację treści. Zastosowano intuicyjną nawigację serwisu i rozwiązania "call to action" zachęcające odbiorców do działania i do kontaktu z przedstawicielami banku. Prezentacja graficzna nawiązuje do identyfikacji wizualnej LUKAS Banku.
SMI odpowiadała za opracowanie koncepcji serwisu, wdrożenie projektu oraz prace copywriterskie związane z dopasowaniem treści do specyfiki komunikacji za pomocą kanałów elektronicznych.
Celem projektu było opracowanie serwisu internetowego dedykowanego usłudze kredytowania samochodów oraz przygotowanie kampanii internetowej wspierającej kampanię reklamową w mediach tradycyjnych.
Rozwiązania:
W serwisie produktowym www.lukasauto.pl w prosty i przejrzysty sposób zaprezentowana została oferta kredytów samochodowych LUKAS Banku. Odbiorcy znajdą w serwisie informacje dotyczące warunków, które powinien spełniać kredytowany samochód, sposobu pozyskania kredytu, oprocentowania kredytów. Komunikacja z klientami została usprawniona m.in. przez udostępnienie użytkownikom formularzy online, pozwalających na szybszą obsługę wniosków kredytowych.
Szczególną uwagę zwrócono na zaprojektowanie rozwiązań zwiększających użyteczność serwisu i przejrzystą prezentację treści. Zastosowano intuicyjną nawigację serwisu i rozwiązania "call to action" zachęcające odbiorców do działania i do kontaktu z przedstawicielami banku. Prezentacja graficzna nawiązuje do identyfikacji wizualnej LUKAS Banku.
SMI odpowiadała za opracowanie koncepcji serwisu, wdrożenie projektu oraz prace copywriterskie związane z dopasowaniem treści do specyfiki komunikacji za pomocą kanałów elektronicznych.