Portfolio
Case Study
ING TFI - Globalnemozliwosci.pl
Cele:
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych zdecydowało się na opracowanie serwisu informacyjnego poświęconego nowej ofercie. Przed projektem postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
Serwis prezentuje ofertą tematycznego funduszu inwestycyjnego o globalnym zasięgu - ING (L) Globalnych Możliwości. Na stronie można zapoznać się ze strategią i wynikami funduszu oraz sylwetkami osób zarządzających. Użytkownicy znajdą tu również porady, jak zainwestować w fundusz oraz prospekt informacyjny i prezentację multimedialną, przybliżającą jego działalność. W serwisie zwrócono uwagę zarówno na wartość informacyjną, jak i funkcje wizerunkowe oraz sprzedażowe. Intuicyjna struktura strony pozwala szybko odnaleźć potrzebne informacje.
Serwis opracowany jest w oparciu o autorski system zarządzania treścią – Content Manager 3.0, co pozwala na jego szybką aktualizację. Grafika została dostosowana do identyfikacji wizualnej klienta. Dla zwiększenia atrakcyjności strony wprowadzono elementy flashowe. SUPREMEDIA Interactive odpowiadała za opracowanie koncepcji oraz wdrożenie serwisu.
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych zdecydowało się na opracowanie serwisu informacyjnego poświęconego nowej ofercie. Przed projektem postawiono następujące cele:
- efektywna prezentacja oferty nowego funduszu inwestycyjnego
- budowanie jego pozytywnego wizerunku
- zwiększenie i ułatwienie sprzedaży nowego produktu
Rozwiązania:
Serwis prezentuje ofertą tematycznego funduszu inwestycyjnego o globalnym zasięgu - ING (L) Globalnych Możliwości. Na stronie można zapoznać się ze strategią i wynikami funduszu oraz sylwetkami osób zarządzających. Użytkownicy znajdą tu również porady, jak zainwestować w fundusz oraz prospekt informacyjny i prezentację multimedialną, przybliżającą jego działalność. W serwisie zwrócono uwagę zarówno na wartość informacyjną, jak i funkcje wizerunkowe oraz sprzedażowe. Intuicyjna struktura strony pozwala szybko odnaleźć potrzebne informacje.
Serwis opracowany jest w oparciu o autorski system zarządzania treścią – Content Manager 3.0, co pozwala na jego szybką aktualizację. Grafika została dostosowana do identyfikacji wizualnej klienta. Dla zwiększenia atrakcyjności strony wprowadzono elementy flashowe. SUPREMEDIA Interactive odpowiadała za opracowanie koncepcji oraz wdrożenie serwisu.