Portfolio
Case Study
IDMnet - CLIPnet
Cele:
CLIPnet to wyodrębniona ze struktur IDMnetu sieć odpowiedzialna za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo. Jako nowy produkt, wprowadzony przez IDMnet, CLIPnet potrzebował intensywnej komunikacji, której głównym kanałem jest Internet. Przed serwisem postawiono następujące zadania:
Rozwiązania:
Serwis CLIPnetu ma charakter produktowy. Jego najważniejszą częścią jest dział poświęcony ofercie, prezentujący dostępne formy reklamowe, cennik reklam, specyfikację techniczną oraz regulamin świadczenia usług. Nośniki reklamowe, znajdujące się w ofercie sieci, zostały zaprezentowane na przykładzie kreacji z jednej z kampanii zrealizowanych w serwisie eska.pl. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą zorientować się, jak będą wyglądały zakupione przez nich reklamy. Z serwisu można pobrać formularz zamówienia. Na stronie znajduje się także krótki opis sieci CLIPnet oraz dane kontaktowe.
Duży nacisk w projekcie położono na stronę graficzną serwisu. Znaczną część strony stanowi zdjęcie wykorzystywane we wszystkich materiałach promocyjnych CLIPnetu, nawiązujące tematyką do podstawowego wyróżnika sieci – kontentu video. Silnie wyeksponowane zostało również logo. Serwis nawiązuje do zdjęć wykonanych w sepii. Jest prosty, przejrzysty i elegancki.
CLIPnet to wyodrębniona ze struktur IDMnetu sieć odpowiedzialna za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo. Jako nowy produkt, wprowadzony przez IDMnet, CLIPnet potrzebował intensywnej komunikacji, której głównym kanałem jest Internet. Przed serwisem postawiono następujące zadania:
- przekazanie informacji o sieci CLIPnet i dostępnych w niej formach reklamowych,
- wsparcie w budowaniu wizerunku marki.
Rozwiązania:
Serwis CLIPnetu ma charakter produktowy. Jego najważniejszą częścią jest dział poświęcony ofercie, prezentujący dostępne formy reklamowe, cennik reklam, specyfikację techniczną oraz regulamin świadczenia usług. Nośniki reklamowe, znajdujące się w ofercie sieci, zostały zaprezentowane na przykładzie kreacji z jednej z kampanii zrealizowanych w serwisie eska.pl. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą zorientować się, jak będą wyglądały zakupione przez nich reklamy. Z serwisu można pobrać formularz zamówienia. Na stronie znajduje się także krótki opis sieci CLIPnet oraz dane kontaktowe.
Duży nacisk w projekcie położono na stronę graficzną serwisu. Znaczną część strony stanowi zdjęcie wykorzystywane we wszystkich materiałach promocyjnych CLIPnetu, nawiązujące tematyką do podstawowego wyróżnika sieci – kontentu video. Silnie wyeksponowane zostało również logo. Serwis nawiązuje do zdjęć wykonanych w sepii. Jest prosty, przejrzysty i elegancki.