Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

IDMnet - CLIPnet

Cele:
CLIPnet to wyodrębniona ze struktur IDMnetu sieć odpowiedzialna za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo. Jako nowy produkt, wprowadzony przez IDMnet, CLIPnet potrzebował intensywnej komunikacji, której głównym kanałem jest Internet. Przed serwisem postawiono następujące zadania:

  • przekazanie informacji o sieci CLIPnet i dostępnych w niej formach reklamowych,
  • wsparcie w budowaniu wizerunku marki.

Rozwiązania:
Serwis CLIPnetu ma charakter produktowy. Jego najważniejszą częścią jest dział poświęcony ofercie, prezentujący dostępne formy reklamowe, cennik reklam, specyfikację techniczną oraz regulamin świadczenia usług. Nośniki reklamowe, znajdujące się w ofercie sieci, zostały zaprezentowane na przykładzie kreacji z jednej z kampanii zrealizowanych w serwisie eska.pl. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą zorientować się, jak będą wyglądały zakupione przez nich reklamy. Z serwisu można pobrać formularz zamówienia. Na stronie znajduje się także krótki opis sieci CLIPnet oraz dane kontaktowe.

Duży nacisk w projekcie położono na stronę graficzną serwisu. Znaczną część strony stanowi zdjęcie wykorzystywane we wszystkich materiałach promocyjnych CLIPnetu, nawiązujące tematyką do podstawowego wyróżnika sieci – kontentu video. Silnie wyeksponowane zostało również logo. Serwis nawiązuje do zdjęć wykonanych w sepii. Jest prosty, przejrzysty i elegancki.

http://www.clipnet.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Prawo sformułowane w 1995 roku przez Niklausa Wirth'a głosi, że "oprogramowanie szybciej zwalnia niż sprzęt przyspiesza".

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka