Portfolio
Case Study
IDMnet - Budowia
Cele:
Budowia to uruchomiona przez IDMnet sieć reklamy internetowej, wyspecjalizowana w branży budowlanej. Jako nowa marka, potrzebowała intensywnej komunikacji, której głównym kanałem jest Internet. Przed serwisem postawiono następujące zadania:
Rozwiązania:
Serwis Budowii ma charakter produktowy. Jego najważniejszym zadaniem jest prezentacja oferty sieci. W dziale dla reklamodawców zaprezentowane zostały wszystkie formy reklamowe, pakiety i profile behawioralne dostępne w ofercie Budowii. Osoby zainteresowane ofertą mogą pobrać ze stron aktualny cennik, specyfikację techniczną form reklamowych oraz formularz zlecenia emisji reklam. Mogą również zapoznać się z aktualnymi statystykami i opisami serwisów zrzeszonych w sieci. Formularz kontaktowy zamieszczony na stronie głównej umożliwia szybki i bezpośredni kontakt z konsultantami Budowii.Ważną zakładkę stanowi dział dla wydawców, zachęcający nowe witryny do współpracy z siecią.
Szata graficzna serwisu została przygotowana w oparciu o szablon zbliżony do serwisu sieci 4clover – pierwszej sieci tematycznej wprowadzonej przez IDMnet. Dzięki temu udało się zachować spójność komunikacji. Znaczną część strony stanowi flashowy banner prezentujący zdjęcia nawiązujące tematycznie do najważniejszych pakietów z oferty Budowii. Silnie wyeksponowane zostało również logo.
Strona została opracowana w oparciu o autorskie rozwiązanie SUPERMEDIA Interactvie - system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Umożliwia to jej stałą i szybką aktualizację.
Budowia to uruchomiona przez IDMnet sieć reklamy internetowej, wyspecjalizowana w branży budowlanej. Jako nowa marka, potrzebowała intensywnej komunikacji, której głównym kanałem jest Internet. Przed serwisem postawiono następujące zadania:
- przekazanie informacji o sieci Budowia i jej ofercie reklamowej,
- wsparcie w budowaniu wizerunku marki.
Rozwiązania:
Serwis Budowii ma charakter produktowy. Jego najważniejszym zadaniem jest prezentacja oferty sieci. W dziale dla reklamodawców zaprezentowane zostały wszystkie formy reklamowe, pakiety i profile behawioralne dostępne w ofercie Budowii. Osoby zainteresowane ofertą mogą pobrać ze stron aktualny cennik, specyfikację techniczną form reklamowych oraz formularz zlecenia emisji reklam. Mogą również zapoznać się z aktualnymi statystykami i opisami serwisów zrzeszonych w sieci. Formularz kontaktowy zamieszczony na stronie głównej umożliwia szybki i bezpośredni kontakt z konsultantami Budowii.Ważną zakładkę stanowi dział dla wydawców, zachęcający nowe witryny do współpracy z siecią.
Szata graficzna serwisu została przygotowana w oparciu o szablon zbliżony do serwisu sieci 4clover – pierwszej sieci tematycznej wprowadzonej przez IDMnet. Dzięki temu udało się zachować spójność komunikacji. Znaczną część strony stanowi flashowy banner prezentujący zdjęcia nawiązujące tematycznie do najważniejszych pakietów z oferty Budowii. Silnie wyeksponowane zostało również logo.
Strona została opracowana w oparciu o autorskie rozwiązanie SUPERMEDIA Interactvie - system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Umożliwia to jej stałą i szybką aktualizację.