Portfolio
Case Study
IDMnet - 4clover - sieć dla kobiet
Cele:
4clover to nowy produkt IDMnetu – sieć reklamowa umożliwiająca marketerom precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym skierowanym do kobiet. Przed stroną internetową 4clover postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
W serwisie zaprezentowana została charakterystyka nowej sieci reklamowej i wszystkie pakiety oferowane klientom w ramach sieci. Bezpośrednio ze strony można pobrać prezentację 4clover, specyfikację techniczną wszystkich form reklamowych, regulamin zamieszczania reklam oraz wzór zlecenia emisji reklam. Na stronie głównej dostępny jest formularz kontaktowy umożliwiający umówienie się na spotkanie z konsultantami 4clover.
W projekcie duży nacisk położono na wizerunkową stronę serwisu. Grafika jest przejrzysta, utrzymana w żywych kolorach nawiązujących do logo 4clover. Głównym elementem strony głównej są wyraźne bannery przedstawiające zdjęcia kobiet reprezentujących grupę docelową serwisu. Na stronie wykorzystano również zdjęcia zespołu 4clover – zgodnie z filozofią sieci – w całości złożonego z kobiet.
Strona została opracowana w oparciu o autorskie rozwiązanie SUPERMEDIA Interactvie - system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Umożliwia to jej stałą i szybką aktualizację.
4clover to nowy produkt IDMnetu – sieć reklamowa umożliwiająca marketerom precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym skierowanym do kobiet. Przed stroną internetową 4clover postawiono następujące cele:
- poinformowanie o nowym produkcie i jego skuteczna prezentacja
- przekazanie wizerunku produktu – sieć stworzona przez kobiety dla kobiet
Rozwiązania:
W serwisie zaprezentowana została charakterystyka nowej sieci reklamowej i wszystkie pakiety oferowane klientom w ramach sieci. Bezpośrednio ze strony można pobrać prezentację 4clover, specyfikację techniczną wszystkich form reklamowych, regulamin zamieszczania reklam oraz wzór zlecenia emisji reklam. Na stronie głównej dostępny jest formularz kontaktowy umożliwiający umówienie się na spotkanie z konsultantami 4clover.
W projekcie duży nacisk położono na wizerunkową stronę serwisu. Grafika jest przejrzysta, utrzymana w żywych kolorach nawiązujących do logo 4clover. Głównym elementem strony głównej są wyraźne bannery przedstawiające zdjęcia kobiet reprezentujących grupę docelową serwisu. Na stronie wykorzystano również zdjęcia zespołu 4clover – zgodnie z filozofią sieci – w całości złożonego z kobiet.
Strona została opracowana w oparciu o autorskie rozwiązanie SUPERMEDIA Interactvie - system zarządzania treścią Content Manager 3.0. Umożliwia to jej stałą i szybką aktualizację.