Portfolio
Case Study
FagorMastercook - Serwis marki FAGOR
Cele:
FagorMastercook posiada w swojej ofercie szeroki asortyment sprzętu gospodarstwa domowego obejmujący prawie 1000 produktów. Decydując się na opracowanie nowej strony internetowej firma skupiła się przede wszystkim na opracowaniu narzędzi ułatwiających czytelną prezentację produktów. Jako podstawowe cele projektu określono:
Rozwiązania:
Serwis został wdrożony w oparciu o Content Manager 3.0 (autorski System Zarządzania Treścią SMI). Wprowadzono rozwiązania zwiększające satysfakcję użytkowników, takie jak: wyszukiwarka i moduł porównywania produktów, baza punktów dystrybucyjnych i serwisowych, możliwość przesłania zgłoszenia reklamacyjnego online. W sekcji kariera opracowano formularz rekrutacyjny pozwalający na przesłanie swojej aplikacji online.
Na potrzeby projektu opracowane zostały moduły dedykowane:
SMI opracowała koncepcję funkcjonowania serwisu. Rozwiązania nawigacyjne zostały zoptymalizowane i wprowadzono narzędzia zwiększające użyteczność interfejsu.
Efekty:
Nowy serwis pozwolił na uporządkowanie i zaprezentowanie szerokiej oferty produktowej firmy. Zwiększona została graficzna atrakcyjność strony. Współpraca SUPERMEDIA Interactive z FagorMastercook trwa i agencja świadczy stałe wsparcie w zakresie aktualizacji i rozbudowy serwisu, a także projektowania i wykonywania kreacji promocyjnych wykorzystywanych w serwisie.
FagorMastercook posiada w swojej ofercie szeroki asortyment sprzętu gospodarstwa domowego obejmujący prawie 1000 produktów. Decydując się na opracowanie nowej strony internetowej firma skupiła się przede wszystkim na opracowaniu narzędzi ułatwiających czytelną prezentację produktów. Jako podstawowe cele projektu określono:
- zaprezentowanie szerokiej oferty produktowej firmy oraz zwiększenie atrakcyjności warstwy prezentacyjnej;
- usprawnienie komunikacji z klientami i partnerami firmy;
- podniesienie efektywności pracy osób zarządzających serwisem;
- optymalizację kosztów prowadzenia serwisu;
- opracowanie nowego layoutu spójnego z identyfikacją wizualną firmy i jej marek.
Rozwiązania:
Serwis został wdrożony w oparciu o Content Manager 3.0 (autorski System Zarządzania Treścią SMI). Wprowadzono rozwiązania zwiększające satysfakcję użytkowników, takie jak: wyszukiwarka i moduł porównywania produktów, baza punktów dystrybucyjnych i serwisowych, możliwość przesłania zgłoszenia reklamacyjnego online. W sekcji kariera opracowano formularz rekrutacyjny pozwalający na przesłanie swojej aplikacji online.
Na potrzeby projektu opracowane zostały moduły dedykowane:
- katalog produktów (pozwalający na filtrowanie produktów po ich specyficznych cechach i kategoriach produktowych);
- system praw i użytkowników (umożliwiający przyznawanie pracownikom firmy uprawnień do dodawania i publikowania informacji w serwisie oraz prawa dostępu do wybranych dokumentów i artykułów);
- moduł karier.
SMI opracowała koncepcję funkcjonowania serwisu. Rozwiązania nawigacyjne zostały zoptymalizowane i wprowadzono narzędzia zwiększające użyteczność interfejsu.
Efekty:
Nowy serwis pozwolił na uporządkowanie i zaprezentowanie szerokiej oferty produktowej firmy. Zwiększona została graficzna atrakcyjność strony. Współpraca SUPERMEDIA Interactive z FagorMastercook trwa i agencja świadczy stałe wsparcie w zakresie aktualizacji i rozbudowy serwisu, a także projektowania i wykonywania kreacji promocyjnych wykorzystywanych w serwisie.