Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

BOŚ Bank - program rabatowy

Cele:
Program rabatowy BOŚ Banku jest skierowany do klientów indywidualnych posiadających karty płatnicze wydane przez BOŚ Bank. Dzięki współpracy z partnerami banku, program umożliwia dokonywanie zakupów po atrakcyjnych cenach w wybranych punktach handlowo-usługowych oraz sklepach internetowych. Jest to nowość w ofercie BOŚ Banku. Klient zdecydował się na uruchomienie specjalnej strony internetowej promującej program i ułatwiającej dotarcie z informacją o nim do klientów i potencjalnych partnerów programu. 

Rozwiązania:
SMI opracowała mini-serwis, którego celem jest przedstawienie informacji o rabatach dostępnych dla klientów posługujących się kartami płatniczymi BOŚ Banku. Strona www umożliwia uzyskanie informacji o programie i partnerach, którzy do niego przystąpili. Wyszukiwarka pozwala użytkownikom na odnalezienie w wybranych miejscowościach sklepów i punktów usługowych, w których mogą uzyskać rabaty. Nie zabrakło również informacji skierowanych do firm zainteresowanych przystąpieniem do programu.

Serwis jest zbudowany w oparciu o połączone technologie PHP i Flash. Bazuje na systemie zarządzania treścią Content Manager 3.0.

SMI odpowiadała za opracowanie grafiki i wdrożenie serwisu oraz przygotowanie kreacji bannerów promujących program rabatowy na stronach internetowych BOŚ Banku.

http://www.rabaty.bosbank.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

W latach 60-tych ubiegłego wieku firma IBM,  wypuściła nową maszynę do pisania IBM Selectric. Symbol "@" umieszczono na maszynie nad cyfrą 2. I tak już zostało.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka