Portfolio
Case Study
BOŚ Bank - program rabatowy
Cele:
Program rabatowy BOŚ Banku jest skierowany do klientów indywidualnych posiadających karty płatnicze wydane przez BOŚ Bank. Dzięki współpracy z partnerami banku, program umożliwia dokonywanie zakupów po atrakcyjnych cenach w wybranych punktach handlowo-usługowych oraz sklepach internetowych. Jest to nowość w ofercie BOŚ Banku. Klient zdecydował się na uruchomienie specjalnej strony internetowej promującej program i ułatwiającej dotarcie z informacją o nim do klientów i potencjalnych partnerów programu.
Rozwiązania:
SMI opracowała mini-serwis, którego celem jest przedstawienie informacji o rabatach dostępnych dla klientów posługujących się kartami płatniczymi BOŚ Banku. Strona www umożliwia uzyskanie informacji o programie i partnerach, którzy do niego przystąpili. Wyszukiwarka pozwala użytkownikom na odnalezienie w wybranych miejscowościach sklepów i punktów usługowych, w których mogą uzyskać rabaty. Nie zabrakło również informacji skierowanych do firm zainteresowanych przystąpieniem do programu.
Serwis jest zbudowany w oparciu o połączone technologie PHP i Flash. Bazuje na systemie zarządzania treścią Content Manager 3.0.
SMI odpowiadała za opracowanie grafiki i wdrożenie serwisu oraz przygotowanie kreacji bannerów promujących program rabatowy na stronach internetowych BOŚ Banku.
Program rabatowy BOŚ Banku jest skierowany do klientów indywidualnych posiadających karty płatnicze wydane przez BOŚ Bank. Dzięki współpracy z partnerami banku, program umożliwia dokonywanie zakupów po atrakcyjnych cenach w wybranych punktach handlowo-usługowych oraz sklepach internetowych. Jest to nowość w ofercie BOŚ Banku. Klient zdecydował się na uruchomienie specjalnej strony internetowej promującej program i ułatwiającej dotarcie z informacją o nim do klientów i potencjalnych partnerów programu.
Rozwiązania:
SMI opracowała mini-serwis, którego celem jest przedstawienie informacji o rabatach dostępnych dla klientów posługujących się kartami płatniczymi BOŚ Banku. Strona www umożliwia uzyskanie informacji o programie i partnerach, którzy do niego przystąpili. Wyszukiwarka pozwala użytkownikom na odnalezienie w wybranych miejscowościach sklepów i punktów usługowych, w których mogą uzyskać rabaty. Nie zabrakło również informacji skierowanych do firm zainteresowanych przystąpieniem do programu.
Serwis jest zbudowany w oparciu o połączone technologie PHP i Flash. Bazuje na systemie zarządzania treścią Content Manager 3.0.
SMI odpowiadała za opracowanie grafiki i wdrożenie serwisu oraz przygotowanie kreacji bannerów promujących program rabatowy na stronach internetowych BOŚ Banku.