Portfolio
Case Study
BIOMED - serwisy produktowe dla kobiet
Cele:
Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED zdecydował się na opracowanie serwisów internetowych dla produktów – Venospray i Provag. Serwisy miały realizować następujące funkcje:
Rozwiązania:
Serwisy zostały wykonane w oparciu o autorski system zarządzania treścią SMI – Content Manager.
W przypadku serwisu wykonanego dla produktu Provag, który związany jest z higieną intymną kobiet, szczególną uwagę zwrócono na zapewnienie użytkowniczkom strony możliwie jak najszerszej informacji na temat produktu i jego zastosowań. W serwisie znajduje się e-poradnik z listą najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, słownik oraz wiele informacji dotyczących profilaktyki i metod leczenia schorzeń, w których zalecane jest stosowanie Provagu. W serwisie zamieszczono test wiedzy związanej z probiotykami oraz formularz pozwalający na zadanie pytania ekspertowi. Serwis posiada również wersję angielską. Grafika strony jest przejrzysta i prosta, a jednocześnie przyjazna. Zastosowano pastelowe kolory oraz zdjęcia kojarzące się z kobiecością.
Serwis Venospray jest utrzymany w odrębnej stylistyce, nawiązującej do identyfikacji wizualnej produktu. Wykorzystano w nim dynamiczne elementy flashowe oraz specjalnie zaprojektowane piktogramy ułatwiające zapamiętanie, w jakich sytuacjach zalecany jest produkt. Na stronie można również znaleźć porady związane z pielęgnacją nóg. W serwisie udostępniono plik audio z radiową reklamą produktu.
http://www.provag.pl/
Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED zdecydował się na opracowanie serwisów internetowych dla produktów – Venospray i Provag. Serwisy miały realizować następujące funkcje:
- informacyjną – poinformowanie o produktach i ich zastosowaniu;
- edukacyjną – przekazanie informacji o dolegliwościach, w przypadku których zalecane jest stosowanie produktów;
- wizerunkową – zbudowanie pozytywnego wizerunku produktów w grupie docelowej.
Rozwiązania:
Serwisy zostały wykonane w oparciu o autorski system zarządzania treścią SMI – Content Manager.
W przypadku serwisu wykonanego dla produktu Provag, który związany jest z higieną intymną kobiet, szczególną uwagę zwrócono na zapewnienie użytkowniczkom strony możliwie jak najszerszej informacji na temat produktu i jego zastosowań. W serwisie znajduje się e-poradnik z listą najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, słownik oraz wiele informacji dotyczących profilaktyki i metod leczenia schorzeń, w których zalecane jest stosowanie Provagu. W serwisie zamieszczono test wiedzy związanej z probiotykami oraz formularz pozwalający na zadanie pytania ekspertowi. Serwis posiada również wersję angielską. Grafika strony jest przejrzysta i prosta, a jednocześnie przyjazna. Zastosowano pastelowe kolory oraz zdjęcia kojarzące się z kobiecością.
Serwis Venospray jest utrzymany w odrębnej stylistyce, nawiązującej do identyfikacji wizualnej produktu. Wykorzystano w nim dynamiczne elementy flashowe oraz specjalnie zaprojektowane piktogramy ułatwiające zapamiętanie, w jakich sytuacjach zalecany jest produkt. Na stronie można również znaleźć porady związane z pielęgnacją nóg. W serwisie udostępniono plik audio z radiową reklamą produktu.
http://www.provag.pl/