Portfolio
Case Study
Volkswagen Poznań - nowy serwis internetowy
Cele:
Volkswagen Poznań zdecydował się na wdrożenie nowego serwisu internetowego, którego celem było:
Nowa strona Volkswagena Poznań została opracowana w oparciu o najnowszą wersję systemu zarządzania treścią SMI – Content Manager 3.0. Pozwala to na zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności serwisu, implementację funkcjonalności w pełni dostosowanych do potrzeb klienta i swobodny rozwój serwisu w przyszłości.
W serwisie prezentowane są zarówno informacje korporacyjne, jak i produktowe. Architektura informacji została ujednolicona i zoptymalizowana. Nowością jest opracowana przez SMI aplikacja dedykowana - formularz rekrutacji on-line. Formularz umożliwia kandydatom złożenie podania o pracę za pośrednictwem stron internetowych. Dane kandydatów trafiają bezpośrednio na skrzynki e-mailowe osób odpowiedzialnych za rekrutację.
Nowy serwis Volkswagena zawiera wiele elementów wizerunkowych – m.in. wyraźnie wyeksponowane logo, duże bannery flashowe prezentujące produkty oraz fabrykę i galerie zdjęć umożliwiające pobranie plików w wysokiej rozdzielczości.
Projekt został zrealizowany przez Centrum Kompetencyjne SUPERMEDIA Interactive w Poznaniu.
Volkswagen Poznań zdecydował się na wdrożenie nowego serwisu internetowego, którego celem było:
- zoptymalizowanie strony pod względem technologicznym,
- dopasowanie serwisu do międzynarodowych norm prezentacji wynikających z Corporate Identity.
Nowa strona Volkswagena Poznań została opracowana w oparciu o najnowszą wersję systemu zarządzania treścią SMI – Content Manager 3.0. Pozwala to na zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności serwisu, implementację funkcjonalności w pełni dostosowanych do potrzeb klienta i swobodny rozwój serwisu w przyszłości.
W serwisie prezentowane są zarówno informacje korporacyjne, jak i produktowe. Architektura informacji została ujednolicona i zoptymalizowana. Nowością jest opracowana przez SMI aplikacja dedykowana - formularz rekrutacji on-line. Formularz umożliwia kandydatom złożenie podania o pracę za pośrednictwem stron internetowych. Dane kandydatów trafiają bezpośrednio na skrzynki e-mailowe osób odpowiedzialnych za rekrutację.
Nowy serwis Volkswagena zawiera wiele elementów wizerunkowych – m.in. wyraźnie wyeksponowane logo, duże bannery flashowe prezentujące produkty oraz fabrykę i galerie zdjęć umożliwiające pobranie plików w wysokiej rozdzielczości.
Projekt został zrealizowany przez Centrum Kompetencyjne SUPERMEDIA Interactive w Poznaniu.