Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Volkswagen Poznań - nowy serwis internetowy

Cele:
Volkswagen Poznań zdecydował się na wdrożenie nowego serwisu internetowego, którego celem było:
  • zoptymalizowanie strony pod względem technologicznym,
  • dopasowanie serwisu do międzynarodowych norm prezentacji wynikających z Corporate Identity.
Rozwiązania:
Nowa strona Volkswagena Poznań została opracowana w oparciu o najnowszą wersję systemu zarządzania treścią SMI – Content Manager 3.0. Pozwala to na zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności serwisu, implementację funkcjonalności w pełni dostosowanych do potrzeb klienta i swobodny rozwój serwisu w przyszłości.

W serwisie prezentowane są zarówno informacje korporacyjne, jak i produktowe. Architektura informacji została ujednolicona i zoptymalizowana. Nowością jest opracowana przez SMI aplikacja dedykowana - formularz rekrutacji on-line. Formularz umożliwia kandydatom złożenie podania o pracę za pośrednictwem stron internetowych. Dane kandydatów trafiają bezpośrednio na skrzynki e-mailowe  osób odpowiedzialnych za rekrutację.

Nowy serwis Volkswagena zawiera wiele elementów wizerunkowych – m.in. wyraźnie wyeksponowane logo, duże bannery flashowe prezentujące produkty oraz fabrykę i galerie zdjęć umożliwiające pobranie plików w wysokiej rozdzielczości.

Projekt został zrealizowany przez Centrum Kompetencyjne SUPERMEDIA Interactive w Poznaniu.

http://www.volkswagen-poznan.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Prawo sformułowane w 1995 roku przez Niklausa Wirth'a głosi, że "oprogramowanie szybciej zwalnia niż sprzęt przyspiesza".

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka