Portfolio
Case Study
TIM Call Center
Cele:
Strona jest ważnym kanałem promocji usług firmy. Podstawowym celem projektu było przygotowanie serwisu, który zaprezentuje ofertę w sposób nowoczesny, interesujący i profesjonalny.
Rozwiązania:
W celu realizacji postawionych przed projektem zadań:
W sekcji dostępnej po zalogowaniu klienci mogą pobrać przygotowane dla nich raporty, a zakładka Praca umożliwia przesłanie do firmy CV z poziomu strony internetowej.
Strona jest ważnym kanałem promocji usług firmy. Podstawowym celem projektu było przygotowanie serwisu, który zaprezentuje ofertę w sposób nowoczesny, interesujący i profesjonalny.
Rozwiązania:
W celu realizacji postawionych przed projektem zadań:
- wyeksponowano ofertę firmy dedykowaną różnym sektorom – m.in. finansom i bankowości, telekomunikacji, farmaceutyce, FMCG, energetyce i przemysłowi;
- zastosowano mechanizmy ułatwiające kontakt z odbiorcami, takie jak ankieta i formularz kontaktowy;
- unowocześniono grafikę strony.
W sekcji dostępnej po zalogowaniu klienci mogą pobrać przygotowane dla nich raporty, a zakładka Praca umożliwia przesłanie do firmy CV z poziomu strony internetowej.