Portfolio
Case Study
SECO/WARWICK - serwis z sekcją IR
Cele:
SECO/WARWICK jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest światowym liderem w produkcji urządzeń do obróbki cieplnej metali. Firma zdecydowała się na modernizację strony internetowej. Nowy serwis miał na celu:
Rozwiązania:
W serwisie zaprezentowano informacje korporacyjne i produktowe. Ważną część serwisu stanowi zakładka Relacje Inwestorskie, w której przedstawione są wszystkie dane związane z obrotem giełdowym spółki m.in.: kalendarium, raporty, dane finansowe. Notowania spółki udostępnione są w formie wykresu, który pobiera dane bezpośrednio z systemu notowań GPW. Poszczególne punkty wykresu są aktywne – po ustawieniu na nich kursora można odczytać datę notowania, wolumen i wartość akcji.
Na stronach można zapisać się na newsletter, którego treść personalizowana jest w zależności od potrzeb odbiorców. W ramach newslettera można zaprenumerować: aktualności, komunikaty prasowe, prezentacje, wydarzenia z kalendarium, raporty okresowe oraz raporty bieżące.
Serwis został opracowany w oparciu o system zarządzania treścią Content Manager 3.0, umożliwiający stałą aktualizację serwisu i zarządzanie strukturą strony.
SMI przygotowała również wersje językowe serwisu i bannery promocyjne wykorzystywane w serwisie.
SECO/WARWICK jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest światowym liderem w produkcji urządzeń do obróbki cieplnej metali. Firma zdecydowała się na modernizację strony internetowej. Nowy serwis miał na celu:
- wzmocnienie wizerunku marki w Internecie
- skuteczną komunikację z kontrahentami, inwestorami, partnerami oraz mediami
- efektywną prezentację oferty SECO/WARWICK
Rozwiązania:
W serwisie zaprezentowano informacje korporacyjne i produktowe. Ważną część serwisu stanowi zakładka Relacje Inwestorskie, w której przedstawione są wszystkie dane związane z obrotem giełdowym spółki m.in.: kalendarium, raporty, dane finansowe. Notowania spółki udostępnione są w formie wykresu, który pobiera dane bezpośrednio z systemu notowań GPW. Poszczególne punkty wykresu są aktywne – po ustawieniu na nich kursora można odczytać datę notowania, wolumen i wartość akcji.
Na stronach można zapisać się na newsletter, którego treść personalizowana jest w zależności od potrzeb odbiorców. W ramach newslettera można zaprenumerować: aktualności, komunikaty prasowe, prezentacje, wydarzenia z kalendarium, raporty okresowe oraz raporty bieżące.
Serwis został opracowany w oparciu o system zarządzania treścią Content Manager 3.0, umożliwiający stałą aktualizację serwisu i zarządzanie strukturą strony.
SMI przygotowała również wersje językowe serwisu i bannery promocyjne wykorzystywane w serwisie.