Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Raiffeisen Leasing - Serwis korporacyjny z systemem aukcyjnym

Cele:
Serwis internetowy Raiffeisen Leasing był projektowany przede wszystkim pod kątem rozwiązań sprzedażowych. Podstawowym zadaniem SMI było stworzenie serwisu aukcyjnego, dzięki któremu strona Raiffeisen Leasing stanie się kolejnym kanałem sprzedaży.

Bardzo ważnym celem było dopasowanie serwisu do rygorystycznych wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa systemu i zgodności z międzynarodowymi normami w zakresie identyfikacji wizualnej.

Rozwiązania:
Projekt został poprzedzony dokładną analizą informatyczną i funkcjonalną, która była podstawą do przygotowania rekomendacji rozwiązań.

Najważniejszą częścią projektu było przygotowanie specjalnie na potrzeby klienta autorskiego systemu aukcji i ogłoszeń.

System umożliwia prowadzenie aukcji sprzętu po-leasingowego online oraz publikację ogłoszeń sprzedażowych. W aukcji może brać udział każda osoba, która zarejestrowała się w serwisie. Użytkownicy korzystający z modułu należności dodatkowo weryfikowani są automatycznie na podstawie nr NIP.

Rozbudowana wyszukiwarka pozawala na odnalezienie interesujących odbiorcę ofert i ich segregowanie wg roku produkcji, przedziału cenowego oraz daty dodania ogłoszenia. W serwisie można znaleźć podstawowe informacje o wystawionych na sprzedaż środkach, ich cenie, miejscu ekspozycji oraz osobach kontaktowych, a także dokumentację zdjęciową sprzętu. W przypadku aukcji – jej zalogowani uczestnicy mogą śledzić ostatnie oferty oraz aukcje w których uczestniczą i prowadzić licytację. Moduł należności systemu aukcyjnego został w pełni zintegrowany z systemem należności Raiffeisen Leasing .

Poza systemem aukcji i ogłoszeń na potrzeby serwisu zaprojektowano również moduły dedykowane: kalkulator kredytowy i wniosek leasingowy.

Duży nacisk położono na odpowiednią nawigację i uporządkowanie prezentowanych w serwisie treści, a projekt graficzny został dostosowany do wymogów Corporate Identity. System został wdrożony w oparciu o system zarządzania treścią Content Manager.

Efekty:
Serwis przeszedł pomyślnie testy bezpieczeństwa zlecone przez Raiffeisen Leasing. Audyt przeprowadzony był przez firmę zewnętrzną i polegał na zaawansowanych testach bezpieczeństwa systemu. Szczególną uwagę zwrócono na sprawdzenie odporności systemu na ataki z zewnątrz. System działa drugi rok. W tym czasie obsłużył niemal 2000 aukcji. 

http://www.rl.com.pl

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpką. Na Ukrainie znak "@" czytany jest jako ślimak (равлик) lub "ucho" (вухо).

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka