Portfolio
Case Study
Rafineria Trzebinia - budowanie relacji z otoczeniem
Cele:
W serwisie duży nacisk położono na budowanie relacji z otoczeniem i wzmocnienie wizerunku firmy jako należącej do silnej grupy kapitałowej. Ważnym zadaniem było również czytelne zaprezentowanie oferty firmy.
Rozwiązania:
Serwis został przygotowany w oparciu o projekt graficzny przygotowany przez SMI na potrzeby Grupy ORLEN. Podkreśla przynależność Rafinerii Trzebinia do Grupy i umożliwia promocję pozostałych spółek i najważniejszych produktów (aktywna lista spółek z Grupy ORLEN i Grupy Trzebinia, stałe miejsce na ekspozycję marek produktowych).
Głównym założeniem projektu jest wydzielenie stref serwisu najważniejszych z punktu widzenia różnych grup odbiorców i zaprezentowanie ich w widoczny, łatwo dostępny sposób. W serwisie Rafinerii wyodrębniono strefę klienta oraz strefy produktowe - BIOpaliw i produktów naftowych. Każdy produkt został opatrzony opisem. Z poziomu serwisu można pobrać dane takie jak: karty charakterystyki czy parametry jakościowe produktów. Użytkownik może także zapoznać się z aktualnym cennikiem.
Szczególnie użyteczny jest formularz zapytania ofertowego, umożliwiający określenie przez klienta takich parametrów oczekiwanej oferty jak rodzaj produktu, ilość oraz sposób, termin i miejsce dostawy.
Na uwagę zasługuje zakładka poświęcona mediom, która została rozbudowana o dodatkowe elementy: galerię zdjęć, przygotowaną dla dziennikarzy prezentację spółki oraz opis nagród i wyróżnień przyznanych Rafinerii Trzebinia.
Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz jego optymalizację pod względem układu prezentowanych informacji. Strona została przygotowana w oparciu o autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive – Content Manager 3.0.
Serwis działa w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i rosyjskiej
W serwisie duży nacisk położono na budowanie relacji z otoczeniem i wzmocnienie wizerunku firmy jako należącej do silnej grupy kapitałowej. Ważnym zadaniem było również czytelne zaprezentowanie oferty firmy.
Rozwiązania:
Serwis został przygotowany w oparciu o projekt graficzny przygotowany przez SMI na potrzeby Grupy ORLEN. Podkreśla przynależność Rafinerii Trzebinia do Grupy i umożliwia promocję pozostałych spółek i najważniejszych produktów (aktywna lista spółek z Grupy ORLEN i Grupy Trzebinia, stałe miejsce na ekspozycję marek produktowych).
Głównym założeniem projektu jest wydzielenie stref serwisu najważniejszych z punktu widzenia różnych grup odbiorców i zaprezentowanie ich w widoczny, łatwo dostępny sposób. W serwisie Rafinerii wyodrębniono strefę klienta oraz strefy produktowe - BIOpaliw i produktów naftowych. Każdy produkt został opatrzony opisem. Z poziomu serwisu można pobrać dane takie jak: karty charakterystyki czy parametry jakościowe produktów. Użytkownik może także zapoznać się z aktualnym cennikiem.
Szczególnie użyteczny jest formularz zapytania ofertowego, umożliwiający określenie przez klienta takich parametrów oczekiwanej oferty jak rodzaj produktu, ilość oraz sposób, termin i miejsce dostawy.
Na uwagę zasługuje zakładka poświęcona mediom, która została rozbudowana o dodatkowe elementy: galerię zdjęć, przygotowaną dla dziennikarzy prezentację spółki oraz opis nagród i wyróżnień przyznanych Rafinerii Trzebinia.
Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz jego optymalizację pod względem układu prezentowanych informacji. Strona została przygotowana w oparciu o autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive – Content Manager 3.0.
Serwis działa w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i rosyjskiej