Portfolio
Case Study
PTU - przyjazny świat ubezpieczeń
Cele:
Hasłem przewodnim PTU jest „przyjazny świat ubezpieczeń”. Nowy serwis internetowy spółki miał odzwierciedlać jej filozofię i pomóc w budowaniu relacji z różnymi grupami odbiorców. Przed stroną postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
W serwisie położono nacisk na opracowanie rozwiązań ułatwiających poruszanie się po stronie, przyjaznych dla odbiorcy i pomagających mu w zrozumieniu prezentowanych treści – zgodnie z mottem „Przyjazny świat ubezpieczeń”.
Oferta została wyraźnie podzielona na skierowaną do osób prywatnych oraz do klientów korporacyjnych. Zastosowano najpopularniejsze i najbardziej cenione przez użytkowników mechanizmy takie jak: wyszukiwarki oraz formularze kontaktowe. Ze stron można pobrać podstawowe dokumenty m.in. ogólne warunki ubezpieczeń i załączniki do zgłoszenia szkody, co przyspiesza obieg dokumentów klient-firma-klient.
Opracowany został specjalny kontekstowy słowniczek trudnych pojęć ubezpieczeniowych, ułatwiający odbiorcom zrozumienie treści prezentowanych na stronach. Definicje wyświetlają się po wskazaniu kursorem słów, które zostały użyte w tekstach.
Specjalnie zaprojektowana mapka umożliwia łatwe znalezienie agenta ubezpieczeniowego – wystarczy wpisać kod pocztowy, by uzyskać dane agenta obsługującego dany rejon.
W serwisie znajduje się również specjalna sekcja dla mediów oraz zakładka prezentująca oferty pracy.
Serwis korporacyjny został spięty z intranetem i ekstranetem jednym systemem CMS, ułatwiającym sprawne zarządzanie prezentowanymi treściami i ich przenoszenie pomiędzy poszczególnymi częściami serwisu.
Hasłem przewodnim PTU jest „przyjazny świat ubezpieczeń”. Nowy serwis internetowy spółki miał odzwierciedlać jej filozofię i pomóc w budowaniu relacji z różnymi grupami odbiorców. Przed stroną postawiono następujące cele:
- pełna prezentacja oferty produktowej;
- dostarczenie narzędzi ułatwiających kontakt klienta z firmą i zrozumienie oferty;
- wzmocnienie związanych z marką skojarzeń i wartości oraz pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów;
- pomoc w budowaniu relacji z klientami, partnerami biznesowymi i dziennikarzami.
Rozwiązania:
W serwisie położono nacisk na opracowanie rozwiązań ułatwiających poruszanie się po stronie, przyjaznych dla odbiorcy i pomagających mu w zrozumieniu prezentowanych treści – zgodnie z mottem „Przyjazny świat ubezpieczeń”.
Oferta została wyraźnie podzielona na skierowaną do osób prywatnych oraz do klientów korporacyjnych. Zastosowano najpopularniejsze i najbardziej cenione przez użytkowników mechanizmy takie jak: wyszukiwarki oraz formularze kontaktowe. Ze stron można pobrać podstawowe dokumenty m.in. ogólne warunki ubezpieczeń i załączniki do zgłoszenia szkody, co przyspiesza obieg dokumentów klient-firma-klient.
Opracowany został specjalny kontekstowy słowniczek trudnych pojęć ubezpieczeniowych, ułatwiający odbiorcom zrozumienie treści prezentowanych na stronach. Definicje wyświetlają się po wskazaniu kursorem słów, które zostały użyte w tekstach.
Specjalnie zaprojektowana mapka umożliwia łatwe znalezienie agenta ubezpieczeniowego – wystarczy wpisać kod pocztowy, by uzyskać dane agenta obsługującego dany rejon.
W serwisie znajduje się również specjalna sekcja dla mediów oraz zakładka prezentująca oferty pracy.
Serwis korporacyjny został spięty z intranetem i ekstranetem jednym systemem CMS, ułatwiającym sprawne zarządzanie prezentowanymi treściami i ich przenoszenie pomiędzy poszczególnymi częściami serwisu.