Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

ORLEN Transport - wzmocnienie wizerunku korporacji

Cele:
Podstawowym zadaniem serwisu jest wzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu 2008 r. oraz całej grupy ORLEN. Właścicielom strony szczególnie zależało na:
  • poinformowaniu o spółce, jej wartościach i osiągnięciach;
  • wzmocnieniu reputacji spółki jako firmy usługowej;
  • zbudowaniu dobrych relacji wewnętrznych.

Rozwiązania:
Serwis został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Wiele miejsca poświęcono informacjom dotyczącym strategii i misji firmy, zagadnieniom społecznej odpowiedzialności oraz informacjom dla mediów.

Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy.
W tej części udostępnione zostały wszystkie informacje wewnętrzne. W celu zapewnienia bezpieczeństwa sekcji zastosowano:
  • zintegrowane zabezpieczenie pozwalające na uwierzytelnianie logowania;
  • system uprawnień dający możliwość dywersyfikacji ról poszczególnych użytkowników;
  • zabezpieczenia przed atakami z zewnątrz.

Serwis www posiada również rozwiązanie typu newsletter, umożliwiające budowanie komunikacji z pracownikami ORLEN Transport w modelu one-to-one.

Strona zbudowana została w oparciu o system Content Manager 3.0, zapewniający pełne zarządzenie treścią i strukturą serwisu.

http://www.orlentransport.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

W nowej wersji protokołu IP (IPv6 / Internet Protocol Next Generation) na 1 mm2 Ziemi przypada 6,7 × 1017 unikalnych adresów IP.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka