Portfolio
Case Study
ORLEN Transport - wzmocnienie wizerunku korporacji
Cele:
Podstawowym zadaniem serwisu jest wzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu 2008 r. oraz całej grupy ORLEN. Właścicielom strony szczególnie zależało na:
Rozwiązania:
Serwis został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Wiele miejsca poświęcono informacjom dotyczącym strategii i misji firmy, zagadnieniom społecznej odpowiedzialności oraz informacjom dla mediów.
Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy.
W tej części udostępnione zostały wszystkie informacje wewnętrzne. W celu zapewnienia bezpieczeństwa sekcji zastosowano:
Serwis www posiada również rozwiązanie typu newsletter, umożliwiające budowanie komunikacji z pracownikami ORLEN Transport w modelu one-to-one.
Strona zbudowana została w oparciu o system Content Manager 3.0, zapewniający pełne zarządzenie treścią i strukturą serwisu.
Podstawowym zadaniem serwisu jest wzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu 2008 r. oraz całej grupy ORLEN. Właścicielom strony szczególnie zależało na:
- poinformowaniu o spółce, jej wartościach i osiągnięciach;
- wzmocnieniu reputacji spółki jako firmy usługowej;
- zbudowaniu dobrych relacji wewnętrznych.
Rozwiązania:
Serwis został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy ORLEN. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Wiele miejsca poświęcono informacjom dotyczącym strategii i misji firmy, zagadnieniom społecznej odpowiedzialności oraz informacjom dla mediów.
Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy.
W tej części udostępnione zostały wszystkie informacje wewnętrzne. W celu zapewnienia bezpieczeństwa sekcji zastosowano:
- zintegrowane zabezpieczenie pozwalające na uwierzytelnianie logowania;
- system uprawnień dający możliwość dywersyfikacji ról poszczególnych użytkowników;
- zabezpieczenia przed atakami z zewnątrz.
Serwis www posiada również rozwiązanie typu newsletter, umożliwiające budowanie komunikacji z pracownikami ORLEN Transport w modelu one-to-one.
Strona zbudowana została w oparciu o system Content Manager 3.0, zapewniający pełne zarządzenie treścią i strukturą serwisu.