Portfolio
Case Study
Miele
Cele:
Miele jest producentem urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych. Przy projekcie serwisu istotne było zarówno zaprezentowanie firmy jak i jej oferty. Do zadań serwisu należały:
Rozwiązania:
W serwisie zamieszczono zarówno sekcje budujące wizerunek korporacyjny (firma, dla prasy) jak i prezentujące ofertę produktową oraz usługi Miele (produkty AGD, produkty profesjonalne, sieć handlowa, serwis, nowości). Wyeksponowane zostało logo firmy i hasło przewodnie: „Nowa generacja urządzeń Miele – Wszystko inne to kompromis.” Atrakcyjność graficzna serwisu została podniesiona przez zastosowanie rozwiązań wykonanych w technologii Flash. Przygotowano również wizerunkową prezentację dla salonu wystawowego Miele.
Serwis został opracowany w oparciu o autorski system zarządzania treścią - Content Manager.
Prace objęły: konsulting, opracowanie kreacji i nawigacji, stworzenie serwisu www oraz jego aktualizację.
Miele jest producentem urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych. Przy projekcie serwisu istotne było zarówno zaprezentowanie firmy jak i jej oferty. Do zadań serwisu należały:
- budowanie świadomości i wizerunku marki Miele;
- dostarczenie aktualnych i kompleksowych informacji na temat firmy i jej produktów;
- atrakcyjna i czytelna prezentacja oferty i ułatwienie jej wyboru;
- dostarczenie informacji na temat serwisowania;
- opracowanie efektywnych narzędzi zarządzania treścią.
Rozwiązania:
W serwisie zamieszczono zarówno sekcje budujące wizerunek korporacyjny (firma, dla prasy) jak i prezentujące ofertę produktową oraz usługi Miele (produkty AGD, produkty profesjonalne, sieć handlowa, serwis, nowości). Wyeksponowane zostało logo firmy i hasło przewodnie: „Nowa generacja urządzeń Miele – Wszystko inne to kompromis.” Atrakcyjność graficzna serwisu została podniesiona przez zastosowanie rozwiązań wykonanych w technologii Flash. Przygotowano również wizerunkową prezentację dla salonu wystawowego Miele.
Serwis został opracowany w oparciu o autorski system zarządzania treścią - Content Manager.
Prace objęły: konsulting, opracowanie kreacji i nawigacji, stworzenie serwisu www oraz jego aktualizację.