Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Miele

Cele:
Miele jest producentem urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych. Przy projekcie serwisu istotne było zarówno zaprezentowanie firmy jak i jej oferty. Do zadań serwisu należały:

  • budowanie świadomości i wizerunku marki Miele;
  • dostarczenie aktualnych i kompleksowych informacji na temat firmy i jej produktów;
  • atrakcyjna i czytelna prezentacja oferty i ułatwienie jej wyboru;
  • dostarczenie informacji na temat serwisowania;
  • opracowanie efektywnych narzędzi zarządzania treścią.

Rozwiązania:
W serwisie zamieszczono zarówno sekcje budujące wizerunek korporacyjny (firma, dla prasy) jak i prezentujące ofertę produktową oraz usługi Miele (produkty AGD, produkty profesjonalne, sieć handlowa, serwis, nowości). Wyeksponowane zostało logo firmy i hasło przewodnie: „Nowa generacja urządzeń Miele – Wszystko inne to kompromis.” Atrakcyjność graficzna serwisu została podniesiona przez zastosowanie rozwiązań wykonanych w technologii Flash. Przygotowano również wizerunkową prezentację dla salonu wystawowego Miele.

Serwis został opracowany w oparciu o autorski system zarządzania treścią - Content Manager.

Prace objęły: konsulting, opracowanie kreacji i nawigacji, stworzenie serwisu www oraz jego aktualizację.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Joseph Campbell, amerykański antropolog i religioznawca powiedział: "Komputery są jak Bóg Starego Testamentu - dużo zasad i żadnej litości."

Źródło: Wikiquote

Następna ciekawostka