Portfolio
Case Study
Konsalnet - stała współpraca
Zrealizowane projekty:
Integracja serwisów internetowych pod jedną marką – Konsalnet
Cele:
Konsalnet to druga co do wielkości firma ochrony w Polsce, powstała w wyniku połączenia spółki Konsalnet ze Skorpion Security oraz przejęcia kolejnych firm (Ajax, Mobitel, Ambrela). Od 2009 roku, doceniając potencjał Internetu i pragnąc wyróżnić się na tle innych firm z branży (które stosują najczęściej tradycyjne metody kontaktu z potencjalnymi klientami) firma prowadziła prace, których celem było unowocześnienie serwisów internetowych swoich marek. Po zmianach, które zaszły w firmie konieczna była prezentacja nowej oferty w jednym miejscu. Przed serwisem postawiono następujące zadania:
Rozwiązania:
Nowy serwis przygotowane został w oparciu o ten sam schemat nawigacyjny, z którego korzystały opracowane wcześniej serwisy spółek Konsalnet i Skorpion Security. Ułatwia to klientom korzystanie z nowej strony. Serwis zapewnia prosty dostęp do oferty. Belka graficzna, widoczną w poziomu każdej podstrony, prezentuje poszczególne działy i usługi dostępne w ofercie firmy. Ze strony głównej można przejść do działów prezentujących trzy podstawowe obszary działalności Konsalnetu – bezpieczny dom, bezpieczeństwo biznesu, bezpieczny samochód.
Istotnym zadaniem strony jest ułatwienie klientom kontaktu ze spółką. Numer infolinii, e-mail kontaktowy oraz narzędzia takie jak formularz zapytania i wyszukiwarka placówek dostępne są z poziomu strony głównej i każdej podstrony serwisu. Na stronie głównej wyeksponowany jest również link do sekcji po zalogowaniu - Strefa Klienta.
W serwisie znalazło się dużo informacji związanych z polityką jakości, którą potwierdzają referencje i certyfikaty prezentowane na stronach spółki. Wysoką jakość i profesjonalizm oferowanych usług wyraża również przejrzysty layout i profesjonalne zdjęcia zastosowane w grafice serwisu. Eksponują one biznesowy charakter oferty oraz przyjazne nasatawienie firmy do klientów indywidualnych.
Nowy serwis Konsalnet.pl opracowany został w opraciu o autorski System Zarządzania Treścią SMI – Content Manager 3.0.
- serwis internetowy firmy Konsulnet
- serwis internetowy spółki Scorpion Security
- integracja serwisów internetowych pod jedną marką – Konsalnet
Integracja serwisów internetowych pod jedną marką – Konsalnet
Cele:
Konsalnet to druga co do wielkości firma ochrony w Polsce, powstała w wyniku połączenia spółki Konsalnet ze Skorpion Security oraz przejęcia kolejnych firm (Ajax, Mobitel, Ambrela). Od 2009 roku, doceniając potencjał Internetu i pragnąc wyróżnić się na tle innych firm z branży (które stosują najczęściej tradycyjne metody kontaktu z potencjalnymi klientami) firma prowadziła prace, których celem było unowocześnienie serwisów internetowych swoich marek. Po zmianach, które zaszły w firmie konieczna była prezentacja nowej oferty w jednym miejscu. Przed serwisem postawiono następujące zadania:
- zapewnienie pełnego i łatwego dostępu do informacji o wszystkich usługach oferowanych przez nową spółkę;
- ułatwienie kontaktu z klientami, zachęcenie ich do komunikacji z firmą i wzmocnienie ich lojalności;
- generowanie nowych zapytań ofertowych od potencjalnych oraz dotychczasowych klientów;
- zbudowanie spójnego wizerunku marki Konsalnet w sieci.
Rozwiązania:
Nowy serwis przygotowane został w oparciu o ten sam schemat nawigacyjny, z którego korzystały opracowane wcześniej serwisy spółek Konsalnet i Skorpion Security. Ułatwia to klientom korzystanie z nowej strony. Serwis zapewnia prosty dostęp do oferty. Belka graficzna, widoczną w poziomu każdej podstrony, prezentuje poszczególne działy i usługi dostępne w ofercie firmy. Ze strony głównej można przejść do działów prezentujących trzy podstawowe obszary działalności Konsalnetu – bezpieczny dom, bezpieczeństwo biznesu, bezpieczny samochód.
Istotnym zadaniem strony jest ułatwienie klientom kontaktu ze spółką. Numer infolinii, e-mail kontaktowy oraz narzędzia takie jak formularz zapytania i wyszukiwarka placówek dostępne są z poziomu strony głównej i każdej podstrony serwisu. Na stronie głównej wyeksponowany jest również link do sekcji po zalogowaniu - Strefa Klienta.
W serwisie znalazło się dużo informacji związanych z polityką jakości, którą potwierdzają referencje i certyfikaty prezentowane na stronach spółki. Wysoką jakość i profesjonalizm oferowanych usług wyraża również przejrzysty layout i profesjonalne zdjęcia zastosowane w grafice serwisu. Eksponują one biznesowy charakter oferty oraz przyjazne nasatawienie firmy do klientów indywidualnych.
Nowy serwis Konsalnet.pl opracowany został w opraciu o autorski System Zarządzania Treścią SMI – Content Manager 3.0.