Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Grupa Copernicus

Cele:
Część finansowa Grupy Copernicus składa się z dwóch podmiotów: Copernicus Securities S.A. (Dom Maklerski) i Copernicus Capital TFI SA (Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych).

W związku z rozwojem Grupy zdecydowano się na opracowanie jednolitej strony internetowej, przed którą postawiono następujące cele:
  • integracja obu działalności Grupy pod jedną marką;
  • wzmocnienie świadomości marki Copernicus na rynku;
  • ułatwienie klientom lepszego zapoznania się z usługami finansowymi Grupy Copernicus. 

Rozwiązania:

Szata graficzna serwisu została znacząco odświeżona, przy zachowaniu norm identyfikacji wizualnej firmy. Opracowana została nowa struktura, w której położono nacisk na prezentacje oferty całej Grupy. Przejrzysty układ strony i intuicyjna nawigacja ułatwiają użytkownikom poruszanie się po serwisie. Zastosowane rozwiązania pozwalają na usprawnienie komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami Grupy Copernicus. Serwis został zbudowany w oparciu o opracowany przez SUPERMEDIA Interactive autorski system zarządzania treścią – Content Manager w wersji Advanced. Ułatwia to zarządzanie treściami prezentowanymi w serwisie i jego elastyczną rozbudowę w przyszłości.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Joseph Campbell, amerykański antropolog i religioznawca powiedział: "Komputery są jak Bóg Starego Testamentu - dużo zasad i żadnej litości."

Źródło: Wikiquote

Następna ciekawostka