Portfolio
Case Study
Grupa Copernicus
Cele:
Część finansowa Grupy Copernicus składa się z dwóch podmiotów: Copernicus Securities S.A. (Dom Maklerski) i Copernicus Capital TFI SA (Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych).
W związku z rozwojem Grupy zdecydowano się na opracowanie jednolitej strony internetowej, przed którą postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
Szata graficzna serwisu została znacząco odświeżona, przy zachowaniu norm identyfikacji wizualnej firmy. Opracowana została nowa struktura, w której położono nacisk na prezentacje oferty całej Grupy. Przejrzysty układ strony i intuicyjna nawigacja ułatwiają użytkownikom poruszanie się po serwisie. Zastosowane rozwiązania pozwalają na usprawnienie komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami Grupy Copernicus. Serwis został zbudowany w oparciu o opracowany przez SUPERMEDIA Interactive autorski system zarządzania treścią – Content Manager w wersji Advanced. Ułatwia to zarządzanie treściami prezentowanymi w serwisie i jego elastyczną rozbudowę w przyszłości.
Część finansowa Grupy Copernicus składa się z dwóch podmiotów: Copernicus Securities S.A. (Dom Maklerski) i Copernicus Capital TFI SA (Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych).
W związku z rozwojem Grupy zdecydowano się na opracowanie jednolitej strony internetowej, przed którą postawiono następujące cele:
- integracja obu działalności Grupy pod jedną marką;
- wzmocnienie świadomości marki Copernicus na rynku;
- ułatwienie klientom lepszego zapoznania się z usługami finansowymi Grupy Copernicus.
Rozwiązania:
Szata graficzna serwisu została znacząco odświeżona, przy zachowaniu norm identyfikacji wizualnej firmy. Opracowana została nowa struktura, w której położono nacisk na prezentacje oferty całej Grupy. Przejrzysty układ strony i intuicyjna nawigacja ułatwiają użytkownikom poruszanie się po serwisie. Zastosowane rozwiązania pozwalają na usprawnienie komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami Grupy Copernicus. Serwis został zbudowany w oparciu o opracowany przez SUPERMEDIA Interactive autorski system zarządzania treścią – Content Manager w wersji Advanced. Ułatwia to zarządzanie treściami prezentowanymi w serwisie i jego elastyczną rozbudowę w przyszłości.