Portfolio
Case Study
GPW - wersja mobilna
Cele:
Dla instytucji, takich jak Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, bardzo istotne jest zapewnienie użytkownikom stałego dostępu do aktualnych informacji. Dlatego, opracowując nowy projekt swojego głównego serwisu internetowego GPW zdecydowała się również na rozbudowanie i restylizację mobilnej wersji strony. Do głównych celów projektu należały:
Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała mobilną wersję głównego serwisu GPW - gpw.pl/mobile. Wersja jest zoptymalizowana pod kątem przeglądania na telefonach komórkowych, również na starszych modelach. W tej wersji serwisu dostępne są notowania, podstawowe informacje o spółkach, dane członków giełdy oraz wydarzenia i komunikaty. Osobom, przeglądającym serwis GPW na urządzeniach mobilnych, udostępniono również sekcję relacji inwestorskich oraz regulacje prawne.
Nawigacja serwisu bazuje na linkach tekstowych, użycie ikon i obrazków w nawigacji sprowadzono do minimum. Informacje prezentowane są w formie krótkich notatek, przekazujących maksimum treści. W przypadku długich stron, zastosowano mechanizm listowania. W projekcie szerokie zastosowanie znalazły linki kontekstowe (np. podlinkowane są nazwy spółek w tekście). Dane prezentowane są również w postaci wąskich tabel, składających się z 2-3 kolumn.
Grafika serwisu jest lekka i prosta. SMI przygotowało dedykowane szablony dla wersji mobilnej. Serwis dostępny jest w wersji polskiej i angielskiej.
Dla instytucji, takich jak Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, bardzo istotne jest zapewnienie użytkownikom stałego dostępu do aktualnych informacji. Dlatego, opracowując nowy projekt swojego głównego serwisu internetowego GPW zdecydowała się również na rozbudowanie i restylizację mobilnej wersji strony. Do głównych celów projektu należały:
- zapewnienie szybkiego i łatwego dostępu do podstawowych informacji, prezentowanych w serwisie internetowym GPW, z poziomu urządzeń mobilnych,
- dostosowanie projektu do technicznych wymagań urządzeń mobilnych, z uwzględnieniem różnych typów telefonów komórkowych,
- rozszerzenie dotychczasowej wersji mobilnej serwisu i unowocześnienie jej grafiki.
Rozwiązania:
SUPERMEDIA Interactive opracowała mobilną wersję głównego serwisu GPW - gpw.pl/mobile. Wersja jest zoptymalizowana pod kątem przeglądania na telefonach komórkowych, również na starszych modelach. W tej wersji serwisu dostępne są notowania, podstawowe informacje o spółkach, dane członków giełdy oraz wydarzenia i komunikaty. Osobom, przeglądającym serwis GPW na urządzeniach mobilnych, udostępniono również sekcję relacji inwestorskich oraz regulacje prawne.
Nawigacja serwisu bazuje na linkach tekstowych, użycie ikon i obrazków w nawigacji sprowadzono do minimum. Informacje prezentowane są w formie krótkich notatek, przekazujących maksimum treści. W przypadku długich stron, zastosowano mechanizm listowania. W projekcie szerokie zastosowanie znalazły linki kontekstowe (np. podlinkowane są nazwy spółek w tekście). Dane prezentowane są również w postaci wąskich tabel, składających się z 2-3 kolumn.
Grafika serwisu jest lekka i prosta. SMI przygotowało dedykowane szablony dla wersji mobilnej. Serwis dostępny jest w wersji polskiej i angielskiej.