Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

GBW

Cele:

W związku z wdrożeniem nowej strategii, GBW zdecydowało się na opracowanie własnej strony internetowej. Do tej pory podstawowe informacje dotyczące GBW były prezentowane na stronach SGB. Nowy serwis, poświęconego w całości GBW miał za zadanie:

  • wzmocnić wizerunek banku i podkreślić jego wiodącą pozycję w grupie;
  • efektywnie zaprezentować ofertę banku;
  • wzmocnić rolę Internetu, jako kanału komunikacji banku z użytkownikami.

Rozwiązania:

Serwis został wdrożony w oparciu o najnowszą wersję systemu zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive - Content Manager 3.0, gwarantującą wysoką wydajności strony i jej bezpieczeństwo.
W serwisie GBW dużo miejsca poświęcono na prezentację produktów. Najważniejsze obszary działania GBW zostały zaprezentowane na stronie głównej w postaci boksów graficznych, ułatwiających wyszukanie oferty dla klientów indywidualnych, firm i rolnictwa oraz podmiotów zainteresowanych wykorzystaniem Funduszy Unijnych.  Dużym ułatwieniem dla użytkowników jest okno „Na skróty” umieszczone na stronie głównej i stronach produktów bankowych, pozwalające na szybki dostęp do tabel oprocentowania, tabel opłat i prowizji, aktualnych promocji oraz kalkulatorów ułatwiających obliczenie rat kredytów czy wysokości odsetek z lokat. Klienci GBW mają również dostęp do bankowości elektronicznej. 

Projekt wdrożyło Centrum Kompetencyjne SUPERMEDIA Interactive w Poznaniu. 

http://www.gbw.com.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

Nazwa "Google" powstała po przekształceniu terminu "googol", oznaczającego liczbę zapisywaną jako 1 ze 100 zerami.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka