Portfolio
Case Study
Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Cele:
Bank Spółdzielczy w Brodnicy zdecydował się na opracowanie nowej strony internetowej. Do najważniejszych celów projektu należały:
Rozwiązania:
Nowy projekt strony został opracowany w oparciu o autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive – Content Manager 3.0. Pozwoliło to na podniesienie wydajności i bezpieczeństwa witryny.
Wdrożono nową strukturę strony, która pozwoliła na znaczącą poprawę jej funkcjonalności. Treści zostały uporządkowane i pogrupowane tak, by poruszanie się po serwisie było intuicyjne. Już na poziomie strony głównej wydzielono zakładki pozwalające na uwypuklenie oferty dla trzech podstawowych grup klientów BS w Brodnicy: osób prywatnych, firm i instytucji oraz rolnictwa. Najważniejsze treści udostępniono w zakładce na skróty. Na stronę główną trafiły także aktualności, wyszukiwarka placówek oraz informacje o kursach walut. Wprowadzona została wyszukiwarka treści, ułatwiająca poruszanie się po serwisie. Wyeksponowano również panel logowania do bankowości elektronicznej.
Całkowicie zmieniona została szata graficzna serwisu. Wprowadzono jasny, przejrzysty układ, z dużą ilością światła i stonowanymi elementami graficznymi, charakterystyczny dla branży finansowej. W serwisie wyeksponowano odświeżone logo banku, kolory firmowe oraz hasło prezentujące wartości związane z marką: pewność, jakość, bezpieczeństwo.
Nowa strona jest znacznie czytelniejsza i prostsza w obsłudze. Dzięki dostosowaniu się do nowych trendów prezentacji w Internecie, strona pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku banku jako placówki nowoczesnej,. wiarygodnej i profesjonalnej.
Bank Spółdzielczy w Brodnicy zdecydował się na opracowanie nowej strony internetowej. Do najważniejszych celów projektu należały:
- zwiększenie wydajności i bezpieczeństwa strony, dzięki postawieniu jej na autorskim systemie zarządzania treścią,
- skuteczniejsze dotarcie do obecnych i przyszłych klientów,
- pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku banku.
Rozwiązania:
Nowy projekt strony został opracowany w oparciu o autorski system zarządzania treścią SUPERMEDIA Interactive – Content Manager 3.0. Pozwoliło to na podniesienie wydajności i bezpieczeństwa witryny.
Wdrożono nową strukturę strony, która pozwoliła na znaczącą poprawę jej funkcjonalności. Treści zostały uporządkowane i pogrupowane tak, by poruszanie się po serwisie było intuicyjne. Już na poziomie strony głównej wydzielono zakładki pozwalające na uwypuklenie oferty dla trzech podstawowych grup klientów BS w Brodnicy: osób prywatnych, firm i instytucji oraz rolnictwa. Najważniejsze treści udostępniono w zakładce na skróty. Na stronę główną trafiły także aktualności, wyszukiwarka placówek oraz informacje o kursach walut. Wprowadzona została wyszukiwarka treści, ułatwiająca poruszanie się po serwisie. Wyeksponowano również panel logowania do bankowości elektronicznej.
Całkowicie zmieniona została szata graficzna serwisu. Wprowadzono jasny, przejrzysty układ, z dużą ilością światła i stonowanymi elementami graficznymi, charakterystyczny dla branży finansowej. W serwisie wyeksponowano odświeżone logo banku, kolory firmowe oraz hasło prezentujące wartości związane z marką: pewność, jakość, bezpieczeństwo.
Nowa strona jest znacznie czytelniejsza i prostsza w obsłudze. Dzięki dostosowaniu się do nowych trendów prezentacji w Internecie, strona pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku banku jako placówki nowoczesnej,. wiarygodnej i profesjonalnej.