Portfolio
Case Study
Apsys Polska - Serwisy 15 centrów handlowych
Cele:
Apsys Polska jest deweloperem i zarządcą kilkunastu centrów handlowych w Polsce. Firma zdecydowała się na opracowanie serwisów internetowych dla swoich centrów handlowych. Projekt objął 15 obiektów. Jako jego główne cele określono:
Rozwiązania:
Opracowano 15 serwisów www opartych o autorski system CMS SUPERMEDIA Interactive - Content Manager. Wszystkie serwisy wdrożone zostały w oparciu o jeden szablon graficzny i tę samą strukturę, co znacznie ułatwiło klientom poruszanie się po stronach i odnajdowanie poszukiwanych informacji na temat wybranych sklepów. Na stronach zaprojektowano interaktywne mapy centrów handlowych oraz ankiety i newslettery ułatwiające kontakt z odbiorcami. Przewidziano również miejsce na pliki multimedialne.
SMI odpowiadało za działania konsultingowe i opracowanie strategii prezentacji centów w Internecie. Do zadań firmy należała również kreacja i wdrożenie wszystkich serwisów oraz ich pozycjonowanie.Współpraca z Apsys Polska trwała do końca sierpnia 2008 roku.
Apsys Polska jest deweloperem i zarządcą kilkunastu centrów handlowych w Polsce. Firma zdecydowała się na opracowanie serwisów internetowych dla swoich centrów handlowych. Projekt objął 15 obiektów. Jako jego główne cele określono:
- stworzenie spójnego wizerunku wszystkich centrów handlowych Apsys Polska;
- budowanie świadomości i wizerunku marki;
- usprawnienie komunikacji z klientami;
- udostępnienie narzędzia do zarządzania zawartością stron;
- zbieranie danych osobowych.
Rozwiązania:
Opracowano 15 serwisów www opartych o autorski system CMS SUPERMEDIA Interactive - Content Manager. Wszystkie serwisy wdrożone zostały w oparciu o jeden szablon graficzny i tę samą strukturę, co znacznie ułatwiło klientom poruszanie się po stronach i odnajdowanie poszukiwanych informacji na temat wybranych sklepów. Na stronach zaprojektowano interaktywne mapy centrów handlowych oraz ankiety i newslettery ułatwiające kontakt z odbiorcami. Przewidziano również miejsce na pliki multimedialne.
SMI odpowiadało za działania konsultingowe i opracowanie strategii prezentacji centów w Internecie. Do zadań firmy należała również kreacja i wdrożenie wszystkich serwisów oraz ich pozycjonowanie.Współpraca z Apsys Polska trwała do końca sierpnia 2008 roku.