Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Apsys Polska - Serwisy 15 centrów handlowych

Cele:
Apsys Polska jest deweloperem i zarządcą kilkunastu centrów handlowych w Polsce. Firma zdecydowała się na opracowanie serwisów internetowych dla swoich centrów handlowych. Projekt objął 15 obiektów. Jako jego główne cele określono:
  • stworzenie spójnego wizerunku wszystkich centrów handlowych Apsys Polska;
  • budowanie świadomości i wizerunku marki;
  • usprawnienie komunikacji z klientami;
  • udostępnienie narzędzia do zarządzania zawartością stron;
  • zbieranie danych osobowych.

Rozwiązania:
Opracowano 15 serwisów www opartych o autorski system CMS SUPERMEDIA Interactive - Content Manager. Wszystkie serwisy wdrożone zostały w oparciu o jeden szablon graficzny i tę samą strukturę, co znacznie ułatwiło klientom poruszanie się po stronach i odnajdowanie poszukiwanych informacji na temat wybranych sklepów. Na stronach zaprojektowano interaktywne mapy centrów handlowych oraz ankiety i newslettery ułatwiające kontakt z odbiorcami. Przewidziano również miejsce na pliki multimedialne.

SMI odpowiadało za działania konsultingowe i opracowanie strategii prezentacji centów w Internecie. Do zadań firmy należała również kreacja i wdrożenie wszystkich serwisów oraz ich pozycjonowanie.Współpraca z Apsys Polska trwała do końca sierpnia 2008 roku.  

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpką. Na Ukrainie znak "@" czytany jest jako ślimak (равлик) lub "ucho" (вухо).

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka