Portfolio
Case Study
PKN ORLEN - ORLEN Trophy - Rajd ORLEN Trophy
Cele:
ORLEN Trophy to ekstremalne rajdy terenowe, które były sponsorowane przez PKN ORLEN. W ramach promocji imprezy Koncern zdecydował się na opracowanie strony internetowej, przed którą postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
W serwisie ORLEN Trophy bardzo istotne było przekazanie aktualnych informacji na temat przebiegu rajdu. Kluczową rolę odegrało zastosowanie efektywnego narzędzia zarządzania treścią pozwalającego na łatwe dodawanie i aktualizowanie treści oraz materiałów graficznych. Serwis został przygotowany w oparciu o Content Manager 3.0. Na stronie na bieżąco prezentowane były wyniki wszystkich zawodników i materiały graficzne z poszczególnych etapów rajdu. W sekcji dla zawodników zamieszczony został regulamin rajdu i informacje dotyczące zgłoszeń oraz formularz zgłoszeniowy. Zaprezentowano również materiały z wcześniejszych edycji rajdu.
SMI odpowiadała za opracowanie koncepcji, kreację i wdrożenie serwisu oraz hosting i bieżącą opiekę nad stroną.
Strona ma charakter archiwalny – rajd nie jest już organizowany.
ORLEN Trophy to ekstremalne rajdy terenowe, które były sponsorowane przez PKN ORLEN. W ramach promocji imprezy Koncern zdecydował się na opracowanie strony internetowej, przed którą postawiono następujące cele:
- budowanie świadomości i wizerunku imprezy;
- umożliwienie przesłania zgłoszeń przez uczestników;
- stworzenie centrum informacji na temat rajdu.
Rozwiązania:
W serwisie ORLEN Trophy bardzo istotne było przekazanie aktualnych informacji na temat przebiegu rajdu. Kluczową rolę odegrało zastosowanie efektywnego narzędzia zarządzania treścią pozwalającego na łatwe dodawanie i aktualizowanie treści oraz materiałów graficznych. Serwis został przygotowany w oparciu o Content Manager 3.0. Na stronie na bieżąco prezentowane były wyniki wszystkich zawodników i materiały graficzne z poszczególnych etapów rajdu. W sekcji dla zawodników zamieszczony został regulamin rajdu i informacje dotyczące zgłoszeń oraz formularz zgłoszeniowy. Zaprezentowano również materiały z wcześniejszych edycji rajdu.
SMI odpowiadała za opracowanie koncepcji, kreację i wdrożenie serwisu oraz hosting i bieżącą opiekę nad stroną.
Strona ma charakter archiwalny – rajd nie jest już organizowany.