Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

PKN ORLEN - ORLEN Trophy - Rajd ORLEN Trophy

Cele:
ORLEN Trophy to ekstremalne rajdy terenowe, które były sponsorowane przez PKN ORLEN. W ramach promocji imprezy Koncern zdecydował się na opracowanie strony internetowej, przed którą postawiono następujące cele:

  • budowanie świadomości i wizerunku imprezy;
  • umożliwienie przesłania zgłoszeń przez uczestników;
  • stworzenie centrum informacji na temat rajdu.

Rozwiązania:
W serwisie ORLEN Trophy bardzo istotne było przekazanie aktualnych informacji na temat przebiegu rajdu. Kluczową rolę odegrało zastosowanie efektywnego narzędzia zarządzania treścią pozwalającego na łatwe dodawanie i aktualizowanie treści oraz materiałów graficznych. Serwis został przygotowany w oparciu o Content Manager 3.0. Na stronie na bieżąco prezentowane były wyniki wszystkich zawodników i materiały graficzne z poszczególnych etapów rajdu. W sekcji dla zawodników zamieszczony został regulamin rajdu i informacje dotyczące zgłoszeń oraz formularz zgłoszeniowy. Zaprezentowano również materiały z wcześniejszych edycji rajdu.

SMI odpowiadała za opracowanie koncepcji, kreację i wdrożenie serwisu oraz hosting i bieżącą opiekę nad stroną.

Strona ma charakter archiwalny – rajd nie jest już organizowany.

http://www.orlentrophy.pl/

Szukaj

Czy wiesz, że...

William Henry Gates III powszechnie znany jako Bill Gates w 1984 oświadczył: "640 kb to wystarczająca ilość pamięci dla każdego użytkownika."

Źródło: Wikiquote

Następna ciekawostka