Portfolio
Case Study
ORLEN – Świadectwo
Cele:
Strona powstała w związku z włączeniem się PKN ORLEN w charakterze sponsora w realizację filmu o Janie Pawle II - “Świadectwo”. Postawiono przed nią następujące zadania:
Dodatkowym warunkiem była bardzo szybka realizacja projektu
Rozwiązania:
Strona ma charakter informacyjny i wizerunkowy. Grafika została opracowana w oparciu o materiał wykorzystany w plakatach reklamowych filmu. Treści skierowane do pracowników zostały wyeksponowane. Jednocześnie w serwisie znalazły się informacje o filmie – jego genezie i obsadzie. Dostępne są również wywiady z twórcami filmu i galeria zdjęć.
Strona była również nośnikiem konkursu fotograficznego dla pracowników PKN ORLEN - „Moje spotkanie z Janem Pawłem II”. Nagrodzone prace prezentowane są w serwisie w zakładce poświęconej konkursowi.
Projekt został zrealizowany w wyjątkowo krótkim czasie dzięki elastyczności rozwiązania Content Manager, w oparciu o które została zaprojektowana strona, jasnym i konkretnie określonym celom projektu oraz doświadczeniu zespołu realizującego projekt po stronie SMI i Klienta.
Efekty:
Projekt – od opracowania grafiki po wdrożenie – został zrealizowany w rekordowym tempie – 6 dni. Strona spełniła stawiane przed nią cele. Bilety dla pracowników rozdane zostały w wyjątkowo krótkim czasie, a zainteresowanie filmem było bardzo duże.
Strona powstała w związku z włączeniem się PKN ORLEN w charakterze sponsora w realizację filmu o Janie Pawle II - “Świadectwo”. Postawiono przed nią następujące zadania:
- wzmocnienie wizerunku koncernu jako mecenasa sztuki – w otoczeniu zewnętrznym i wśród pracowników;
- pomoc w budowaniu wewnętrznego wizerunku spółki;
- poinformowanie pracowników o możliwości skorzystania z bezpłatnych biletów na film;
- zachęcenie pracowników do udziału w konkursie związanym z filmem;
- przekazanie informacji o filmie „Świadectwo”.
Dodatkowym warunkiem była bardzo szybka realizacja projektu
Rozwiązania:
Strona ma charakter informacyjny i wizerunkowy. Grafika została opracowana w oparciu o materiał wykorzystany w plakatach reklamowych filmu. Treści skierowane do pracowników zostały wyeksponowane. Jednocześnie w serwisie znalazły się informacje o filmie – jego genezie i obsadzie. Dostępne są również wywiady z twórcami filmu i galeria zdjęć.
Strona była również nośnikiem konkursu fotograficznego dla pracowników PKN ORLEN - „Moje spotkanie z Janem Pawłem II”. Nagrodzone prace prezentowane są w serwisie w zakładce poświęconej konkursowi.
Projekt został zrealizowany w wyjątkowo krótkim czasie dzięki elastyczności rozwiązania Content Manager, w oparciu o które została zaprojektowana strona, jasnym i konkretnie określonym celom projektu oraz doświadczeniu zespołu realizującego projekt po stronie SMI i Klienta.
Efekty:
Projekt – od opracowania grafiki po wdrożenie – został zrealizowany w rekordowym tempie – 6 dni. Strona spełniła stawiane przed nią cele. Bilety dla pracowników rozdane zostały w wyjątkowo krótkim czasie, a zainteresowanie filmem było bardzo duże.