Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

ORLEN – Świadectwo

Cele:
Strona powstała w związku z włączeniem się PKN ORLEN w charakterze sponsora w realizację filmu o Janie Pawle II - “Świadectwo”. Postawiono przed nią następujące zadania:
  • wzmocnienie wizerunku koncernu jako mecenasa sztuki – w otoczeniu zewnętrznym i wśród pracowników;
  • pomoc w budowaniu wewnętrznego wizerunku spółki;
  • poinformowanie pracowników o możliwości skorzystania z bezpłatnych biletów na film;
  • zachęcenie pracowników do udziału w konkursie związanym z filmem;
  • przekazanie informacji o filmie „Świadectwo”.

Dodatkowym warunkiem była bardzo szybka realizacja projektu

Rozwiązania:
Strona ma charakter informacyjny i wizerunkowy. Grafika została opracowana w oparciu o materiał wykorzystany w plakatach reklamowych filmu. Treści skierowane do pracowników zostały wyeksponowane. Jednocześnie w serwisie znalazły się informacje o filmie – jego genezie i obsadzie. Dostępne są również wywiady z twórcami filmu i galeria zdjęć.

Strona była również nośnikiem konkursu fotograficznego dla pracowników PKN ORLEN - „Moje spotkanie z Janem Pawłem II”. Nagrodzone prace prezentowane są w serwisie w zakładce poświęconej konkursowi.

Projekt został zrealizowany w wyjątkowo krótkim czasie dzięki elastyczności rozwiązania Content Manager, w oparciu o które została zaprojektowana strona, jasnym i konkretnie określonym celom projektu oraz doświadczeniu zespołu realizującego projekt po stronie SMI i Klienta.

Efekty:

Projekt – od opracowania grafiki po wdrożenie – został zrealizowany w rekordowym tempie – 6 dni. Strona spełniła stawiane przed nią cele. Bilety dla pracowników rozdane zostały w wyjątkowo krótkim czasie, a zainteresowanie filmem było bardzo duże.

http://www.swiadectwo.orlen.pl/index.php

Szukaj

Czy wiesz, że...

W sierpniu 1993 powstała pierwsza polska strona WWW należąca do Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Można ją zobaczyć tutaj.

Źródło: Kalendarium ICM

Następna ciekawostka