Portfolio
Case Study
Fundacja ORLEN Dar Serca - Serwis informacyjny na temat działalności Fundacji
Cele:
Fundacja Orlen Dar Serca została powołana przez PKN ORLEN. Jednym z podstawowych obszarów działalności Fundacji jest wspieranie Rodzinnych Domów Dziecka. PKN ORLEN zdecydował się na opracowanie dla Fundacji strony internetowej zapewniającej:
Serwis został wdrożony w oparciu o CM3.0 – system zarządzania treścią opracowany przez SUPERMEDIA Interactive. Przygotowano sekcję po zalogowaniu dedykowaną reprezentantom Rodzinnych Domów Dziecka, w której zgromadzono dane i materiały skierowane do tej grupy odbiorców. Użytkownicy sekcji mają m.in. dostęp do forum i bazy adresowej. Z sekcji mogą korzystać pracownicy Rodzinnych Domów Dziecka i osoby zaakceptowane przez administratora.
Grafika i struktura serwisu zostały dopasowane do szablonu prezentacji przygotowanego dla spółek z Grupy ORLEN. Dzięki temu udało się osiągnąć spójność z identyfikacją graficzną fundatora – PKN ORLEN. Stronie nadano atrakcyjną formę graficzną. Najważniejsze treści zaprezentowano w postaci wydzielonych boksów graficznych.
SUPERMEDIA Interactive powierzono opiekę nad serwisem i jego aktualizację.
Fundacja Orlen Dar Serca została powołana przez PKN ORLEN. Jednym z podstawowych obszarów działalności Fundacji jest wspieranie Rodzinnych Domów Dziecka. PKN ORLEN zdecydował się na opracowanie dla Fundacji strony internetowej zapewniającej:
- wsparcie w budowaniu wizerunku Fundacji i prezentacji jej działalności;
- możliwość częstej aktualizacji serwisu;
- narzędzia pozwalające na wymianę doświadczeń pomiędzy reprezentantami Rodzinnych Domów Dziecka.
Serwis został wdrożony w oparciu o CM3.0 – system zarządzania treścią opracowany przez SUPERMEDIA Interactive. Przygotowano sekcję po zalogowaniu dedykowaną reprezentantom Rodzinnych Domów Dziecka, w której zgromadzono dane i materiały skierowane do tej grupy odbiorców. Użytkownicy sekcji mają m.in. dostęp do forum i bazy adresowej. Z sekcji mogą korzystać pracownicy Rodzinnych Domów Dziecka i osoby zaakceptowane przez administratora.
Grafika i struktura serwisu zostały dopasowane do szablonu prezentacji przygotowanego dla spółek z Grupy ORLEN. Dzięki temu udało się osiągnąć spójność z identyfikacją graficzną fundatora – PKN ORLEN. Stronie nadano atrakcyjną formę graficzną. Najważniejsze treści zaprezentowano w postaci wydzielonych boksów graficznych.
SUPERMEDIA Interactive powierzono opiekę nad serwisem i jego aktualizację.