Portfolio
Case Study
Zamek Królewski w Warszawie - Pozycjonowanie
Cele:
Pozycjonując witrynę Zamku Królewskiego w Warszawie położono nacisk na:
Rozwiązania:
Proces przeprowadzony został pod kątem najpopularniejszych polskich wyszukiwarek. Obejmował budowę polityki linkowania, pomiędzy serwisem a stronami polskiej i zagranicznej wersji Wikipedii oraz umieszczenie informacji o firmie (wraz z odnośnikami do serwisu) w największych internetowych katalogach teleadresowych.
Efekty:
W wyniku pozycjonowania:
Pozycjonując witrynę Zamku Królewskiego w Warszawie położono nacisk na:
- umożliwienie internautom szybkiego i intuicyjnego dostępu do podstron informacyjnych (kontakt, mapa dojazdu itp.);
- wyeksponowanie treści związanych z bieżącą działalnością kulturalną Zamku
Rozwiązania:
Proces przeprowadzony został pod kątem najpopularniejszych polskich wyszukiwarek. Obejmował budowę polityki linkowania, pomiędzy serwisem a stronami polskiej i zagranicznej wersji Wikipedii oraz umieszczenie informacji o firmie (wraz z odnośnikami do serwisu) w największych internetowych katalogach teleadresowych.
Efekty:
W wyniku pozycjonowania:
- witryna zajmuje wysokie miejsce w wyszukiwarkach przy frazach związanych z kulturą i dziedzictwem narodowym;
- podstrony informacyjne dostępne są z poziomu wyszukiwarek przy frazach związanych z turystyką;
- informacje o serwisie dostępne są z poziomu katalogów sieciowych oraz teleadresowych.