Portfolio
Case Study
Tchibo Coffee Service - Pozycjonowanie
Cele:
Zadaniem SMI było przeprowadzenie procesu pozycjonowania serwisu Tchibo Coffee Service w celu:
Proces przeprowadzony został pod kątem najpopularniejszych polskich wyszukiwarek. Obejmował budowę polityki linkowania, pomiędzy serwisem a stronami branżowymi. Pozycjonowanie przeprowadzono dla strony głównej (fazy powiązane z marką Tchibo) oraz podstron produktowych (marki kaw, produkty dla kawiarni i restauracji). Informacje o firmie (wraz z odnośnikami do serwisu)
umieszczono w największych internetowych katalogach teleadresowych.
Efekty:
W wyniku procesu pozycjonowania:
Zadaniem SMI było przeprowadzenie procesu pozycjonowania serwisu Tchibo Coffee Service w celu:
- umożliwienia internautom szybkiego i intuicyjnego dostępu do produktowych podstron serwisu za pomocą wyszukiwarek;
- zwiększenia liczby kontaktów z klientami
Proces przeprowadzony został pod kątem najpopularniejszych polskich wyszukiwarek. Obejmował budowę polityki linkowania, pomiędzy serwisem a stronami branżowymi. Pozycjonowanie przeprowadzono dla strony głównej (fazy powiązane z marką Tchibo) oraz podstron produktowych (marki kaw, produkty dla kawiarni i restauracji). Informacje o firmie (wraz z odnośnikami do serwisu)
umieszczono w największych internetowych katalogach teleadresowych.
Efekty:
W wyniku procesu pozycjonowania:
- strony produktowe zajęły wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania;
- strona była widoczna pod frazami związanymi z rynkiem HoReCa;
- informacje o serwisie dostępne były z poziomu katalogów sieciowych oraz teleadresowych.