Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Tchibo Coffee Service - Pozycjonowanie

Cele:
Zadaniem SMI było przeprowadzenie procesu pozycjonowania serwisu Tchibo Coffee Service w celu:

  • umożliwienia internautom szybkiego i intuicyjnego dostępu do produktowych podstron serwisu za pomocą wyszukiwarek;
  • zwiększenia liczby kontaktów z klientami
Rozwiązania:
Proces przeprowadzony został pod kątem najpopularniejszych polskich wyszukiwarek. Obejmował budowę polityki linkowania, pomiędzy serwisem a stronami branżowymi. Pozycjonowanie przeprowadzono dla strony głównej (fazy powiązane z marką Tchibo) oraz podstron produktowych (marki kaw, produkty dla kawiarni i restauracji). Informacje o firmie (wraz z odnośnikami do serwisu)
umieszczono w największych internetowych katalogach teleadresowych.

Efekty:
W wyniku procesu pozycjonowania:

  • strony produktowe zajęły wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania;
  • strona była widoczna pod frazami związanymi z rynkiem HoReCa;
  • informacje o serwisie dostępne były z poziomu katalogów sieciowych oraz teleadresowych.

Szukaj

Czy wiesz, że...

W nowej wersji protokołu IP (IPv6 / Internet Protocol Next Generation) na 1 mm2 Ziemi przypada 6,7 × 1017 unikalnych adresów IP.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka