Portfolio
Case Study
Apsys Polska - Pozycjonowanie
Cele:
Apsys Polska jest deweloperem i zarządcą kilkunastu centrów handlowych w Polsce. Po wdrożeniu nowych serwisów internetowych dla swoich centrów handlowych firma zdecydowała się na przeprowadzenie procesu pozycjonowania ich w najpopularniejszych polskich wyszukiwarkach. Jako cele projektu określono:
Pozycjonowanie przeprowadzone zostało dla 15 serwisów centrów handlowych. Proces objął czołowe polskie wyszukiwarki.
Efekty:
Pozycjonowanie zostało przeprowadzone dla 15 serwisów centrów handlowych. W większości rankingów osiągnięto pozycje w pierwszej piątce wyników wyszukiwania. Łączna oglądalność wszystkich serwisów wzrosła o ok. 200 %, a liczba internautów wchodzących na serwisy z wyszukiwarek wzrosła o ok. 900 %.
Apsys Polska jest deweloperem i zarządcą kilkunastu centrów handlowych w Polsce. Po wdrożeniu nowych serwisów internetowych dla swoich centrów handlowych firma zdecydowała się na przeprowadzenie procesu pozycjonowania ich w najpopularniejszych polskich wyszukiwarkach. Jako cele projektu określono:
- umożliwienie internautom szybkiego i intuicyjnego dostępu do stron Apsys;
- zwiększenie popularności serwisów;
- poprawa pozycji serwisów w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie przeprowadzone zostało dla 15 serwisów centrów handlowych. Proces objął czołowe polskie wyszukiwarki.
Efekty:
Pozycjonowanie zostało przeprowadzone dla 15 serwisów centrów handlowych. W większości rankingów osiągnięto pozycje w pierwszej piątce wyników wyszukiwania. Łączna oglądalność wszystkich serwisów wzrosła o ok. 200 %, a liczba internautów wchodzących na serwisy z wyszukiwarek wzrosła o ok. 900 %.