Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Apsys Polska - Pozycjonowanie

Cele:
Apsys Polska jest deweloperem i zarządcą kilkunastu centrów handlowych w Polsce. Po wdrożeniu nowych serwisów internetowych dla swoich centrów handlowych firma zdecydowała się na przeprowadzenie procesu pozycjonowania ich w najpopularniejszych polskich wyszukiwarkach. Jako cele projektu określono:

  • umożliwienie internautom szybkiego i intuicyjnego dostępu do stron Apsys;
  • zwiększenie popularności serwisów;
  • poprawa pozycji serwisów w wynikach wyszukiwania.
Rozwiązania:
Pozycjonowanie przeprowadzone zostało dla 15 serwisów centrów handlowych. Proces objął czołowe polskie wyszukiwarki.

Efekty:
Pozycjonowanie zostało przeprowadzone dla 15 serwisów centrów handlowych. W większości rankingów osiągnięto pozycje w pierwszej piątce wyników wyszukiwania. Łączna oglądalność wszystkich serwisów wzrosła o ok. 200 %, a liczba internautów wchodzących na serwisy z wyszukiwarek wzrosła o ok. 900 %. 

Szukaj

Czy wiesz, że...

Nazwa "Google" powstała po przekształceniu terminu "googol", oznaczającego liczbę zapisywaną jako 1 ze 100 zerami.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka