Portfolio
Case Study
Super Express - plebiscyty SMS
Cele:
Super Express organizuje plebiscyty SMS z okazji różnych wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Najczęściej są prowadzone przy współpracy z partnerami dziennika. Ich celem jest realizacja wzajemnych świadczeń partnerów oraz dostarczenie rozrywki czytelnikom i umożliwienie im wygrania ciekawych nagród.
Rozwiązania:
1) Plebiscyt Miss Lata z Radiem 2009
Plabiscyt Miss Lata z Radiem był prowadzony latem na antenie Programu I Polskiego Radia oraz na łamach dziennika Super Express. Głosowanie SMS na kandydatki do tytułu odbywało się codziennie. Każdy oddany głos dawał szansę na wygranie nagród dziennych i nagrody głównej (czeków pieniężnych).
2) Plebiscyt Siatkarskie Plusy 2010
Plebiscyt Siatkarskie Plusy prowadzony był podczas trwania Mistrzostw Świata w Siatkówce w 2010 roku. Uczestnicy zabawy zapraszani byli do głosowanie na najpopularniejszych i najlepszych siatkarzy, siatkarki, trenerów, zespoły siatkarskie. Każdy oddany głos był szansą wygrania nagród dziennych (telefonów komórkowych, netbooków, biletów na imprezy siatkarskie) i nagrody głównej (tygodniowego wyjazdu dla dwóch osób do Rzymu na finał MŚ 2010 w Siatkówce).
Efekty:
Wykorzystanie pozytywnych emocji związanych ze sportem, rozrywką do promocji Super Expressu oraz partnerów dziennika. Wzmocnienie więzi z czytelnikami poprzez zaproponowanie im zabawy i atrakcyjnych nagród oraz partnerami biznesowymi – przez pomoc w promocji wydarzeń związanych z ich markami.
Super Express organizuje plebiscyty SMS z okazji różnych wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Najczęściej są prowadzone przy współpracy z partnerami dziennika. Ich celem jest realizacja wzajemnych świadczeń partnerów oraz dostarczenie rozrywki czytelnikom i umożliwienie im wygrania ciekawych nagród.
Rozwiązania:
1) Plebiscyt Miss Lata z Radiem 2009
Plabiscyt Miss Lata z Radiem był prowadzony latem na antenie Programu I Polskiego Radia oraz na łamach dziennika Super Express. Głosowanie SMS na kandydatki do tytułu odbywało się codziennie. Każdy oddany głos dawał szansę na wygranie nagród dziennych i nagrody głównej (czeków pieniężnych).
2) Plebiscyt Siatkarskie Plusy 2010
Plebiscyt Siatkarskie Plusy prowadzony był podczas trwania Mistrzostw Świata w Siatkówce w 2010 roku. Uczestnicy zabawy zapraszani byli do głosowanie na najpopularniejszych i najlepszych siatkarzy, siatkarki, trenerów, zespoły siatkarskie. Każdy oddany głos był szansą wygrania nagród dziennych (telefonów komórkowych, netbooków, biletów na imprezy siatkarskie) i nagrody głównej (tygodniowego wyjazdu dla dwóch osób do Rzymu na finał MŚ 2010 w Siatkówce).
Efekty:
Wykorzystanie pozytywnych emocji związanych ze sportem, rozrywką do promocji Super Expressu oraz partnerów dziennika. Wzmocnienie więzi z czytelnikami poprzez zaproponowanie im zabawy i atrakcyjnych nagród oraz partnerami biznesowymi – przez pomoc w promocji wydarzeń związanych z ich markami.