Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Super Express - plebiscyty SMS

Cele:

Super Express organizuje plebiscyty SMS z okazji różnych wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Najczęściej są prowadzone przy współpracy z partnerami dziennika. Ich celem jest realizacja wzajemnych świadczeń partnerów oraz dostarczenie rozrywki czytelnikom i umożliwienie im wygrania ciekawych nagród. 

Rozwiązania:

1)    Plebiscyt Miss Lata z Radiem 2009

Plabiscyt Miss Lata z Radiem był prowadzony latem na antenie Programu I Polskiego Radia oraz na łamach dziennika Super Express. Głosowanie SMS na kandydatki do tytułu odbywało się codziennie. Każdy oddany głos dawał szansę na wygranie nagród dziennych i nagrody głównej (czeków pieniężnych).

2)    Plebiscyt Siatkarskie Plusy 2010

Plebiscyt Siatkarskie Plusy prowadzony był podczas trwania Mistrzostw Świata w Siatkówce w 2010 roku. Uczestnicy zabawy zapraszani byli do głosowanie na najpopularniejszych i najlepszych siatkarzy, siatkarki, trenerów, zespoły siatkarskie. Każdy oddany głos był szansą wygrania nagród dziennych (telefonów komórkowych, netbooków, biletów na imprezy siatkarskie) i nagrody głównej (tygodniowego wyjazdu dla dwóch osób do Rzymu na finał MŚ 2010 w Siatkówce).

Efekty:

Wykorzystanie pozytywnych emocji  związanych ze sportem, rozrywką do promocji Super Expressu oraz partnerów dziennika. Wzmocnienie więzi z czytelnikami poprzez zaproponowanie im zabawy i atrakcyjnych nagród oraz partnerami biznesowymi – przez pomoc w promocji wydarzeń związanych z ich markami.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Symbol "@" pojawił się po raz pierwszy na maszynach do pisania firmy Lambert Typewriter Company of New York w 1902.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka