Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Super Express - loteria SMS - „Super Kasyno"

Cele:
Loteria miała charakter pro-sprzedażowy. Jej głównym celem było wygenerowanie wzrostu sprzedaży egzemplarzowej dziennika w okresie wakacyjnym.

Rozwiązania:
Loteria była zorganizowana w taki sposób, by wykorzystać możliwości, jakie daje połączenie kanałów prasowych i mobilnych. Aktywności SMS były wsparciem dla loterii prowadzonej na łamach „Super Expressu”. Za pomocą SMS-ów można było:
  • codziennie rejestrować unikatowe numery kart do gry dodanych trzykrotnie do ”Super Expressu” ; poprawnie zweryfikowane numery umożliwiały wygranie nagrody dziennej
  • wziąć udział w „Kasyno Quiz” przesyłając odpowiedzi na pytania publikowane co tydzień w weekendowych wydaniach dziennika oraz dodatkowe pytania przesłane na numer uczestnika quizu, zwiększające szanse wygranej
  • zamawiać brakujące numery konkursowe, które były publikowane każdego dnia na łamach „Super Expressu” i powinny zostać wpisane na karty do gry (było to rozwiązanie pomocne dla tych osób, którym nie udało się kupić danego dnia gazety).

SMI odpowiadało za:
  • pomoc w opracowaniu związanych z tematyką quizu pytań konkursowych oraz zwrotek SMS-owych, dostosowanych do potrzeb grupy docelowej oraz wymogów komunikacji za pośrednictwem SMS
  • obsługę ruchu SMS

Efekty:
Loteria spełniła swój podstawowy cel – przyniosła oczekiwany wzrost sprzedaży egzemplarzowej „Super Expressu”.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Za prekursora wszystkich współczesnych przeglądarek internetowych można uznać opracowaną w 1993 roku przeglądarkę Mosaic.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka