Portfolio
Case Study
Super Express - loteria SMS - „Super Kasyno"
Cele:
Loteria miała charakter pro-sprzedażowy. Jej głównym celem było wygenerowanie wzrostu sprzedaży egzemplarzowej dziennika w okresie wakacyjnym.
Rozwiązania:
Loteria była zorganizowana w taki sposób, by wykorzystać możliwości, jakie daje połączenie kanałów prasowych i mobilnych. Aktywności SMS były wsparciem dla loterii prowadzonej na łamach „Super Expressu”. Za pomocą SMS-ów można było:
SMI odpowiadało za:
Efekty:
Loteria spełniła swój podstawowy cel – przyniosła oczekiwany wzrost sprzedaży egzemplarzowej „Super Expressu”.
Loteria miała charakter pro-sprzedażowy. Jej głównym celem było wygenerowanie wzrostu sprzedaży egzemplarzowej dziennika w okresie wakacyjnym.
Rozwiązania:
Loteria była zorganizowana w taki sposób, by wykorzystać możliwości, jakie daje połączenie kanałów prasowych i mobilnych. Aktywności SMS były wsparciem dla loterii prowadzonej na łamach „Super Expressu”. Za pomocą SMS-ów można było:
- codziennie rejestrować unikatowe numery kart do gry dodanych trzykrotnie do ”Super Expressu” ; poprawnie zweryfikowane numery umożliwiały wygranie nagrody dziennej
- wziąć udział w „Kasyno Quiz” przesyłając odpowiedzi na pytania publikowane co tydzień w weekendowych wydaniach dziennika oraz dodatkowe pytania przesłane na numer uczestnika quizu, zwiększające szanse wygranej
- zamawiać brakujące numery konkursowe, które były publikowane każdego dnia na łamach „Super Expressu” i powinny zostać wpisane na karty do gry (było to rozwiązanie pomocne dla tych osób, którym nie udało się kupić danego dnia gazety).
SMI odpowiadało za:
- pomoc w opracowaniu związanych z tematyką quizu pytań konkursowych oraz zwrotek SMS-owych, dostosowanych do potrzeb grupy docelowej oraz wymogów komunikacji za pośrednictwem SMS
- obsługę ruchu SMS
Efekty:
Loteria spełniła swój podstawowy cel – przyniosła oczekiwany wzrost sprzedaży egzemplarzowej „Super Expressu”.