Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Super Express - konkursy SMS - "Seryjny Zwycięzca"

Cele:

Konkursy Super Expressu, podobnie jak plebiscyty, są organizowane przy współpracy z partnerami dziennika. Bazują na różnego typu mechanizmach. Prowadzone są zarówno konkursy cykliczne, jak i jednorazowe. Najważniejszym zadaniem konkursów jest wzmocnienie lojalności czytelników. Konkursy realizują również cele biznesowe, wynikające z umów z partnerami dziennika. 

1)     Muzyczne konkursy SMS w Mc Donald’s

Muzyczne konkursy SMS w Mc Donald’s  to seria dwutygodniowych konkursów SMS. Każdy z nich poświęcony jest innej gwieździe muzyki POP (Kendi, 50Cent, Rihanna). Konkursy promowany jest na panelach LCD w restauracjach Mc Donald’soraz na stronie Eska.pl. Uczestnicy mogą wygrać płyty CD z utworami popularnych gwiazd. Aby zdobyc nagrodę trzeba zarejestrować się w konkursie poprzez SMS, a następnie jak najszybciej prawidłowo odpowiedzieć na przysłane pytanie konkursowe.

2)     Konkurs Czasoumilacz Plus GSM

Konkurs związany był z promocją oferowanej prze Plus GSM usługi – Czasoumilacz. Był skierowany do użytkowników wszystkich sieci GSM. Uczestnicy mieli nożliwość wygrania jednego ze 100 zestawów kibica Plus GSM oraz nagrody głównej –telefonu komórkowego Samsung S5200. Aby wziąć udział w konkursie, należało zarejestrować się poprzez SMS, a następnie jak najszybciej prawidłowo odpowiedzieć na przysłane pytanie konkursowe związane z usługą Czasoumilacz. Dodatkowo uczestnicy konkursu będący użytkownikami sieci Plus GSM otrzymali informację zachęcającą do skorzystania z usługi Czasoumilacz.

3)     Konkurs Telewizorro

Telewizorro to seria tygodniowych konkursów SMS. W każdej serii uczestnicy mogli grać o wybraną przez siebie nagrodę( telewizory LCD, roboty kuchenne, tostery, blendery).  Aby wygrać nagrodę wystarczyło poprawnie rozwiązać rebus, publikowany na łamach Super Expressu oraz jak najszybciej wysłać prawidłową odpowiedź na przysłane pytanie konkursowe.


Szukaj

Czy wiesz, że...

Według badań z początku 2009 roku, w Polsce jest już ponad 17 mln użytkowników Internetu w wieku 15 - 75 lat.

Źródło: GFK Net Index

Następna ciekawostka