Portfolio
Case Study
Murator – panel fotokodów
Cele:
Murator chciał wprowadzić nową usługę dla reklamodawców, pozwalającą na uzyskanie informacji zwrotnej o skuteczności reklamy zamieszczonej w czasopiśmie. Usługa miała bazować na technologii fotokodów i miała być wykorzystywana w celach wizerunkowych i promocyjnych. Do jej wprowadzenia potrzebne było opracowanie narzędzia pozwalającego na zliczanie kliknięć w link zaszyty w fotokodzie.
Rozwiązania:
SMI zaprojektowała i wykonała dla Muratora panel pozwalający na generowanie kodów typu data matrix. Aplikacja bazuje na PHP’owym frameworku ZEND.
Wygenerowane w panelu fotokody, zawierające odnośniki do stron www reklamodawców lub serwisów Muratora, zamieszczane są w layoutach reklamowych. Aplikacja pozwala na śledzenie ile osób kliknęło w linki zaszyte w fotokodach. Dane prezentowane są w postaci tabel i wykresów. Ich analiza pozwala na ocenę skuteczności danej kampanii.
Efekty:
Wdrożenie aplikacji pozwoliło na dokładny pomiar efektów różnych typów reklamy i porównanie ich skuteczności.
Murator chciał wprowadzić nową usługę dla reklamodawców, pozwalającą na uzyskanie informacji zwrotnej o skuteczności reklamy zamieszczonej w czasopiśmie. Usługa miała bazować na technologii fotokodów i miała być wykorzystywana w celach wizerunkowych i promocyjnych. Do jej wprowadzenia potrzebne było opracowanie narzędzia pozwalającego na zliczanie kliknięć w link zaszyty w fotokodzie.
Rozwiązania:
SMI zaprojektowała i wykonała dla Muratora panel pozwalający na generowanie kodów typu data matrix. Aplikacja bazuje na PHP’owym frameworku ZEND.
Wygenerowane w panelu fotokody, zawierające odnośniki do stron www reklamodawców lub serwisów Muratora, zamieszczane są w layoutach reklamowych. Aplikacja pozwala na śledzenie ile osób kliknęło w linki zaszyte w fotokodach. Dane prezentowane są w postaci tabel i wykresów. Ich analiza pozwala na ocenę skuteczności danej kampanii.
Efekty:
Wdrożenie aplikacji pozwoliło na dokładny pomiar efektów różnych typów reklamy i porównanie ich skuteczności.