Portfolio
Case Study
Grupa Radiowa TIME - platforma SMS - zarządzanie ruchem SMSowym
Cele:
Rozwiązania:
Platforma została indywidualnie zaprojektowana i w pełni dostosowana do potrzeb rozgłośni radiowych Grupy TIME. Umożliwia m.in.:
Efekty:
Platforma działa od kwietnia 2007 r. Jej wdrożenie znacznie uprościło mechanizm komunikacji mobilnej ze słuchaczami.
- opracowanie autorskiego narzędzia umożliwiającego zarządzanie konkursami SMSowymi realizowanymi przez Grupę Radiową TIME
- ułatwienie kontaktu ze słuchaczami
- zgromadzenie wiedzy o prowadzonych w Grupie konkursach
Rozwiązania:
Platforma została indywidualnie zaprojektowana i w pełni dostosowana do potrzeb rozgłośni radiowych Grupy TIME. Umożliwia m.in.:
- rezerwację prefiksu na potrzeby konkursu w ramach Grupy TIME
- przeglądanie statystyk ruchu SMSowego w poszczególnych miesiącach (w podziale na godziny nadejścia SMSów); udostępnione są również dane archiwalne – od kwietnia 2007 roku
- archiwizację danych na temat słuchaczy, którzy wygrali w konkursach i pojawili się na antenie
- prowadzenie na antenie stałych serwisów i codziennych konkursów (m.in. esemESKA, imprESKA, Budzenie)
- zestandaryzowanie niektórych mechanizmów konkursowych umożliwiające szybką realizację nowych pomysłów, prowadzenie krótkich konkursów (dzięki zmniejszeniu kosztów i czasu przygotowania nowych konkursów)
Efekty:
Platforma działa od kwietnia 2007 r. Jej wdrożenie znacznie uprościło mechanizm komunikacji mobilnej ze słuchaczami.