Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Grupa Radiowa TIME - platforma SMS - zarządzanie ruchem SMSowym

Cele:
  • opracowanie autorskiego narzędzia umożliwiającego zarządzanie konkursami SMSowymi realizowanymi przez Grupę Radiową TIME
  • ułatwienie kontaktu ze słuchaczami
  • zgromadzenie wiedzy o prowadzonych w Grupie konkursach

Rozwiązania:
Platforma została indywidualnie zaprojektowana i w pełni dostosowana do potrzeb rozgłośni radiowych Grupy TIME. Umożliwia m.in.:
  • rezerwację prefiksu na potrzeby konkursu w ramach Grupy TIME
  • przeglądanie statystyk ruchu SMSowego w poszczególnych miesiącach (w podziale na godziny nadejścia SMSów); udostępnione są również dane archiwalne – od kwietnia 2007 roku
  • archiwizację danych na temat słuchaczy, którzy wygrali w konkursach i pojawili się na antenie
  • prowadzenie na antenie stałych serwisów i codziennych konkursów (m.in. esemESKA, imprESKA, Budzenie)
  • zestandaryzowanie niektórych mechanizmów konkursowych umożliwiające szybką realizację nowych pomysłów, prowadzenie krótkich konkursów (dzięki zmniejszeniu kosztów i czasu przygotowania nowych konkursów)

Efekty:
Platforma działa od kwietnia 2007 r. Jej wdrożenie znacznie uprościło mechanizm komunikacji mobilnej ze słuchaczami.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Znak "@" w Polsce powszechnie nazywany jest małpą. W innych krajach przyjęły się odmienne określenia. Po włosku "@" to "chiocciola" czyli ślimak.

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka