Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Raiffeisen Leasing - Polowanie na leasing

Cele:
Kampania została przygotowana bezpośrednio po uruchomieniu nowego serwisu Raiffeisen. Jako jej główne cele określono:
  • dostarczenie informacji o nowym serwisie aukcyjnym Raiffeisen Leasing;
  • komunikowanie unikalnych korzyści z użytkowania serwisu;
  • dotarcie do potencjalnych klientów i zainteresowanie ich aukcjami Raiffeisen,
  • promocja aukcji sprzętu poleasingowego.

Rozwiązania:
Przygotowana została kampania reklamowa onilne wykorzystująca różnorodne formy reklamowe m.in.: brandmark, billboard, mailing. SMI wspólnie z Klientem opracowało główne hasło kampanii: „Polowanie na leasing". W przekazie zakomunikowano najważniejsze korzyści oferowane przez nowy system aukcyjny: szeroką ofertę sprzętu poleasingowego, atrakcyjne ceny wywoławcze, sprawdzony sprzęt, oferty z całej Polski, proste procedury, minimum formalności. Kampania została wyemitowana na specjalistycznych serwisach m.in.: Trader.pl, Money.pl

SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za:

  • strategię komunikacji;
  • doradztwo przy tworzeniu media planu;
  • copywriting;
  • projekty i wykonanie kreacji;
  • monitoring i raportowanie kampanii.

Szukaj

Czy wiesz, że...

Prawo sformułowane w 1995 roku przez Niklausa Wirth'a głosi, że "oprogramowanie szybciej zwalnia niż sprzęt przyspiesza".

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka