Portfolio
Case Study
Raiffeisen Leasing - Polowanie na leasing
Cele:
Kampania została przygotowana bezpośrednio po uruchomieniu nowego serwisu Raiffeisen. Jako jej główne cele określono:
Rozwiązania:
Przygotowana została kampania reklamowa onilne wykorzystująca różnorodne formy reklamowe m.in.: brandmark, billboard, mailing. SMI wspólnie z Klientem opracowało główne hasło kampanii: „Polowanie na leasing". W przekazie zakomunikowano najważniejsze korzyści oferowane przez nowy system aukcyjny: szeroką ofertę sprzętu poleasingowego, atrakcyjne ceny wywoławcze, sprawdzony sprzęt, oferty z całej Polski, proste procedury, minimum formalności. Kampania została wyemitowana na specjalistycznych serwisach m.in.: Trader.pl, Money.pl
SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za:
Kampania została przygotowana bezpośrednio po uruchomieniu nowego serwisu Raiffeisen. Jako jej główne cele określono:
- dostarczenie informacji o nowym serwisie aukcyjnym Raiffeisen Leasing;
- komunikowanie unikalnych korzyści z użytkowania serwisu;
- dotarcie do potencjalnych klientów i zainteresowanie ich aukcjami Raiffeisen,
- promocja aukcji sprzętu poleasingowego.
Rozwiązania:
Przygotowana została kampania reklamowa onilne wykorzystująca różnorodne formy reklamowe m.in.: brandmark, billboard, mailing. SMI wspólnie z Klientem opracowało główne hasło kampanii: „Polowanie na leasing". W przekazie zakomunikowano najważniejsze korzyści oferowane przez nowy system aukcyjny: szeroką ofertę sprzętu poleasingowego, atrakcyjne ceny wywoławcze, sprawdzony sprzęt, oferty z całej Polski, proste procedury, minimum formalności. Kampania została wyemitowana na specjalistycznych serwisach m.in.: Trader.pl, Money.pl
SUPERMEDIA Interactive odpowiadała za:
- strategię komunikacji;
- doradztwo przy tworzeniu media planu;
- copywriting;
- projekty i wykonanie kreacji;
- monitoring i raportowanie kampanii.