Portfolio
Case Study
ORLEN GAZ - przyjazny intranet
Cele:
Wdrożenie nowej wersji intranetu dla spółki ORLEN GAZ miało na celu:
Rozwiązania:
Nowy intranet ORLEN GAZ jest rozwiązaniem dedykowanym, bazującym na autorskim systemie zarządzania treścią SMI – Content Manager 3.0.
Zdecydowano się na wprowadzenie w projekcie animacji flashowej, naśladującej wirtualne biuro. Dzięki temu, intranetowi nadano bardziej przyjazny i nieformalnych charakter. W intranecie dostępna jest tablica ogłoszeń, na której pracownicy mogą publikować różne informacje (sekcja moderowana). W zakładce nasz zespół znajdują się dane teleadresowe, zdjęcia i krótkie opisy wszystkich pracowników. Poza danymi zawodowymi, znalazły się tam informacje prywatne, pozwalające na lepsze poznanie się zespołu – np. co lubię i co doceniam. Sekcja opracowana jest w stylu albumu rodzinnego. Użytkownicy mają też dostęp do działów: aktualności (w którym publikowane są informacje z życia firmy), ABC pracownika (zbiór formularzy, ważnych dokumentów, rozporządzeń) i galerii zdjęć. Kontakt z administratorem ułatwia sekcja Napisz do nas.
Efekty:
Z rozwiązania korzystają wszyscy pracownicy spółki – ponad 200 osób z biur zlokalizowanych w całej Polsce.
Wdrożenie nowej wersji intranetu dla spółki ORLEN GAZ miało na celu:
- wprowadzenie nowych funkcjonalności, które nie były dostępne w poprzednio wdrożonej wersji,
- opracowanie niestandardowego, przyjaznego dla użytkownika i przejrzystego narzędzia, z którego pracownicy będą chętnie korzystać,
- usprawnienie komunikacji i zarządzania informacją w firmie.
Rozwiązania:
Nowy intranet ORLEN GAZ jest rozwiązaniem dedykowanym, bazującym na autorskim systemie zarządzania treścią SMI – Content Manager 3.0.
Zdecydowano się na wprowadzenie w projekcie animacji flashowej, naśladującej wirtualne biuro. Dzięki temu, intranetowi nadano bardziej przyjazny i nieformalnych charakter. W intranecie dostępna jest tablica ogłoszeń, na której pracownicy mogą publikować różne informacje (sekcja moderowana). W zakładce nasz zespół znajdują się dane teleadresowe, zdjęcia i krótkie opisy wszystkich pracowników. Poza danymi zawodowymi, znalazły się tam informacje prywatne, pozwalające na lepsze poznanie się zespołu – np. co lubię i co doceniam. Sekcja opracowana jest w stylu albumu rodzinnego. Użytkownicy mają też dostęp do działów: aktualności (w którym publikowane są informacje z życia firmy), ABC pracownika (zbiór formularzy, ważnych dokumentów, rozporządzeń) i galerii zdjęć. Kontakt z administratorem ułatwia sekcja Napisz do nas.
Efekty:
Z rozwiązania korzystają wszyscy pracownicy spółki – ponad 200 osób z biur zlokalizowanych w całej Polsce.