Strona główna / Portfolio / Case Study

Portfolio

Case Study

Unilever

Cele:


W ramach programu praktyk letnich dla studentów Unilever prowadzi międzynarodowy konkursu dla studentów w formie gry interaktywnej - Unilevergame.com. W celu uatrakcyjnienia projektu, którego głównym zadaniem jest sprawdzenie wiedzy studentów ubiegających się o praktyki, opracowane zostały specjalne gry zręcznościowe, pozwalające na wprowadzenie elementu zabawy, a jednocześnie umożliwiające zdobycie dodatkowych punktów w programie.


Rozwiązania:


Gry opracowane przez SMI ilustrowały przemieszczanie się studenta – gracza pomiędzy poszczególnymi kontynentami w świecie Unilever’a. Przygotowane zostały trzy gry, bazujące na podobnych mechanizmach. We wszystkich gracz wciela się w postać studenta – głównego bohatera Unilevergame. W pierwszej grze bohater jest kosmonautą i podróżuje rakietą, w drugiej jest płetwonurkiem, w trzeciej przemierza ulice na skuterze.

Zadaniem w każdej grze jest zdobycie jak największej liczby punktów w czasie 120 sekund. Punkty bonusowe gracz może zdobywać poprzez zbieranie unikalnych znaczków Unilever’a, natomiast traci je w momencie zderzenia z przeszkodami. Nawigacja odbywa się za pomocą strzałek na klawiaturze. Gracz może zmieniać kierunki oraz kontrolować prędkość poruszania się. W czasie podróży gracz napotka na swej drodze różne postacie rozpraszające jego uwagę.

Projekt zrealizowany został wspólnie przez firmy Human Qapitals (kreacja i opracowanie merytoryczne) oraz SUPERMEDIA Interactive (technologia i realizacja). Wyniki gry były dostępne na bieżąco i uczestnicy mogli od razu poprawić swoje osiągnięcia ponownie uczestnicząc w grze.


unilevergame/kosmos
unilevergame/ocean
unilevergame/skuter



Szukaj

Czy wiesz, że...

W 2004 roku do alfabetu Morse'a oficjalnie dodano nowy znak ".--.-." odpowiadający powszechnie używanemu symbolowi "@". Znak powstał z połączenia liter "a" i "c".

Źródło: Wikipedia

Następna ciekawostka