Portfolio
Case Study
Radio ESKA – ESKA MusicGame
Cele:
Radio ESKA kładzie duży nacisk na Internet, jako jeden z kanałów komunikacji z odbiorcami i budowania wizerunku marki. Podstawowy portal – ESKA.pl jest stale rozbudowywany i uzupełniany o nowe funkcjonalności. Ponieważ użytkownicy Internetu często szukają w nim rozrywki, Radio ESKA zdecydowało się na zaprojektowanie specjalnej gry, przed którą postawiono następujące cele:
Rozwiązania:
ESKA MusicGame to flashowa gra muzyczna, w której zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby punktów przez jak najszybsze odgadywanie hitów znanych z anteny Radia ESKA. Dodatkowo premiowane jest szybkie odgadnięcie tytułu oraz rozpoznanie Gorących Hitów - czyli nowości i największych przebojów muzycznych. Czas gry można wydłużyć, odgadując gwiazdy prezentowane w bonusach foto.
Gra zintegrowana jest z bazą muzyczną Radia ESKA, z której losowo wybierane są hity do odgadnięcia oraz z Klubem ESKI. Zalogowani klubowicze mogą zapisać swoje wyniki, porównać się ze znajomymi, sprawdzić ranking najlepszych graczy, pochwalić się wynikiem na swoim profilu na Facebooku.
Dodatkową atrakcją jest możliwość konkurowania z Gwiazdami Radia ESKA - znanymi z anteny DJ'ami oraz wykonawcami, którzy zostali zaproszeni do zabawy. W grę zagrali już m.in. Robert M, Ewa Farna i Mrozu. Zabawa promowana jest hasłem: „Myślisz, że znasz wszystkie hity? Udowodnij!". Zainteresowanie grą dodatkowo zwiększają nagrody dla najlepszych graczy – gadżety Gorącej 20. Liderzy gry mogą spodziewać się też telefonu od eskowych DJ'ów i innych niespodzianek, przygotowanych przez Radio ESKA.
Koncepcję, projekt graficzny i funkcjonalny gry opracował dział e-technologii Grupy Radiowej TIME. Za oprogramowanie odpowiada SUPERMEDIA Interactive.
Efekty:
Dzięki konstrukcji gry, odwołującej się do potrzeb klubowiczów ESKI, gra od pierwszych dni wdrożenia cieszy się dużą popularnością. Informacja o grze samoczynnie rozprzestrzenia się w sieci - została m.in. przekazana na różnego typu blogach, których autorzy dzielą się ze swoimi czytelnikami własnymi wynikami i zachęcają ich do próbowania swoich sił w grze. Zintegrowanie gry z bazą muzyczną Radia ESKA sprawia, że gra jest łatwa do zarządzania i stanowi dodatkowe narzędzie promocji hitów, które można usłyszeć na antenie Radia ESKA.
Radio ESKA kładzie duży nacisk na Internet, jako jeden z kanałów komunikacji z odbiorcami i budowania wizerunku marki. Podstawowy portal – ESKA.pl jest stale rozbudowywany i uzupełniany o nowe funkcjonalności. Ponieważ użytkownicy Internetu często szukają w nim rozrywki, Radio ESKA zdecydowało się na zaprojektowanie specjalnej gry, przed którą postawiono następujące cele:
- popularyzacja muzyki prezentowanej na antenie Radia ESKA i budowanie wizerunku stacji jako źródła najnowszych hitów,
- dostarczenie użytkownikom portalu ESKA.pl dodatkowej rozrywki,
- silne podkreślenie społecznościowego aspektu gry, poprzez powiązanie jej z Klubem ESKI oraz Facebookiem.
Rozwiązania:
ESKA MusicGame to flashowa gra muzyczna, w której zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby punktów przez jak najszybsze odgadywanie hitów znanych z anteny Radia ESKA. Dodatkowo premiowane jest szybkie odgadnięcie tytułu oraz rozpoznanie Gorących Hitów - czyli nowości i największych przebojów muzycznych. Czas gry można wydłużyć, odgadując gwiazdy prezentowane w bonusach foto.
Gra zintegrowana jest z bazą muzyczną Radia ESKA, z której losowo wybierane są hity do odgadnięcia oraz z Klubem ESKI. Zalogowani klubowicze mogą zapisać swoje wyniki, porównać się ze znajomymi, sprawdzić ranking najlepszych graczy, pochwalić się wynikiem na swoim profilu na Facebooku.
Dodatkową atrakcją jest możliwość konkurowania z Gwiazdami Radia ESKA - znanymi z anteny DJ'ami oraz wykonawcami, którzy zostali zaproszeni do zabawy. W grę zagrali już m.in. Robert M, Ewa Farna i Mrozu. Zabawa promowana jest hasłem: „Myślisz, że znasz wszystkie hity? Udowodnij!". Zainteresowanie grą dodatkowo zwiększają nagrody dla najlepszych graczy – gadżety Gorącej 20. Liderzy gry mogą spodziewać się też telefonu od eskowych DJ'ów i innych niespodzianek, przygotowanych przez Radio ESKA.
Koncepcję, projekt graficzny i funkcjonalny gry opracował dział e-technologii Grupy Radiowej TIME. Za oprogramowanie odpowiada SUPERMEDIA Interactive.
Efekty:
Dzięki konstrukcji gry, odwołującej się do potrzeb klubowiczów ESKI, gra od pierwszych dni wdrożenia cieszy się dużą popularnością. Informacja o grze samoczynnie rozprzestrzenia się w sieci - została m.in. przekazana na różnego typu blogach, których autorzy dzielą się ze swoimi czytelnikami własnymi wynikami i zachęcają ich do próbowania swoich sił w grze. Zintegrowanie gry z bazą muzyczną Radia ESKA sprawia, że gra jest łatwa do zarządzania i stanowi dodatkowe narzędzie promocji hitów, które można usłyszeć na antenie Radia ESKA.