Portfolio
Case Study
PKN ORLEN - sklep internetowy
Cele:
PKN ORLEN jest sponsorem zespołów VERVA Racing Team oraz ORLEN Team. W celu udostępnienia kibicom gadżetów związanych ze sportami motorowymi, PKN ORLEN zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego.
Rozwiązania:
Podstawą oferty sklepu są gadżety związane z zespołami VERVA Racing Team oraz ORLEN Team. W sklepie dostępne są kolekcje odzieży rajdowej: koszulki, czapeczki baseballowe, softshell’e oraz kurtki przeciwdeszczowe. W ofercie znajdują się także artykuły przydatne kierowcom i osobom towarzyszącym im w podróży oraz wiele innych produktów.
Grafika serwisu jest nowoczesna i czytelna. Kolorystyka nawiązuje do marek zespołów VERVA Racing Team i ORLEN Team, pod którymi sprzedawany jest główny asortyment sklepu. Styl serwisu jest zgodny z trendami panującymi na rynku. Uwzględnia również ogólne zasady prezentacji w Internecie, obowiązujące w PKN ORLEN.
SUPERMEDIA Interactive opracowała projekt graficzny sklepu i szablony HTML . SMI zajęła się również doradztwem w zakresie rozwiązań webowych, wykorzystanych w sklepie, oraz opracowaniem kreacji reklam internetowych na potrzeby kampanii promocyjnej nowego sklepu. Za wdrożenie sklepu odpowiadała firma B2BPartner.
PKN ORLEN jest sponsorem zespołów VERVA Racing Team oraz ORLEN Team. W celu udostępnienia kibicom gadżetów związanych ze sportami motorowymi, PKN ORLEN zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego.
Rozwiązania:
Podstawą oferty sklepu są gadżety związane z zespołami VERVA Racing Team oraz ORLEN Team. W sklepie dostępne są kolekcje odzieży rajdowej: koszulki, czapeczki baseballowe, softshell’e oraz kurtki przeciwdeszczowe. W ofercie znajdują się także artykuły przydatne kierowcom i osobom towarzyszącym im w podróży oraz wiele innych produktów.
Grafika serwisu jest nowoczesna i czytelna. Kolorystyka nawiązuje do marek zespołów VERVA Racing Team i ORLEN Team, pod którymi sprzedawany jest główny asortyment sklepu. Styl serwisu jest zgodny z trendami panującymi na rynku. Uwzględnia również ogólne zasady prezentacji w Internecie, obowiązujące w PKN ORLEN.
SUPERMEDIA Interactive opracowała projekt graficzny sklepu i szablony HTML . SMI zajęła się również doradztwem w zakresie rozwiązań webowych, wykorzystanych w sklepie, oraz opracowaniem kreacji reklam internetowych na potrzeby kampanii promocyjnej nowego sklepu. Za wdrożenie sklepu odpowiadała firma B2BPartner.